Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Nina - 17 januari 2009 18:49

Helveteee!! Vad roligt jag hade igår. Det var nog faktiskt mitt bästa..
Hade lite för-föris med Simon och Frida som var lika med nice. Sen åkte vi till Denisé på föring med massa klassisar. Sen blev det aveny där vi dansade som nå tok hela natten. CP-roligt!!! Dock fick min fot lida som fan imorse pga dansandet. Men det var sååå värt. Nu mår den ganska bra. Usch va kul det var igår. Can't let it goooo.. har massa fina(?) bilder som jag måste lägga in på datorn också. Whooppii!

Idag har jag kollat när älskade kb spelade match. Förlust, igen :( Skit!
Så jävla sugen jag är på innebandy nu. Men till veckan blir det träna. Får se hur mycket foten klarar av, men funkar det inte så är det bara att kliva av. Men jag saknar det så sjukt så jag måste försöka iallafall. Saknar nog kalvis mest av allt. PÖZZ!

Har kinesresturangat idag också med pappa, Gittan, John och Jolls. Mys det. Joel är ju rolig han. "Jobbar det bara kinesgubbar här?" och "Kinesgubbarna, när kommer efterräääätteeeen??!?!!!"

Gittan: Anders, förklara vad en kypare är..
Papps: Kikare?! Ja, det är en sån här man kikar igenom..

Bara tok när man är med den där familje-halvan. Jag gillart!...

Nu ska jag försöka göra mig lite anständig. Kliver nog på en grogg ikväll ser det ut som.

Ovido - Quiz & Flashcards