Alla inlägg under december 2008

Av Nina - 27 december 2008 19:01

Jag borde absolut inte vara sugen på läskning. Men det är jag. Vilket är dumt. Men jag ska försöka att INTE stilla mitt begär. Kanske bara med en 3,5a. Det är ju trots allt lördag. Vad gör alla ikväll då? Baha. Jag måste packa, lägga in musik på externa och bränna lite skivor till bilresan. Till Vemdalen. Mjau.

Hoppas Jenken vill umgås med mig ikväll.

Haha förresten. Tuva är ju världens underbaraste lilla människa.
"Åh, mamma! Det känns som sommar i mitt hjärta."
Man blir nästan lite tåris.

Jag skulle också vilja att det kändes som sommar i mitt hjärta. Ibland tror jag det, men det är fel. Ulf Lundell gör det lite mysigare iallafall, fast jag tänker. På dig.

Av Nina - 27 december 2008 11:33

Lördag är det idag har jag fått klart för mig. Dom senaste dagarna har varit galna. Jag har varit galen. I torsdags efter mormor-middagen så åkte jag till Simon där det var diverse folk. Drack grogg och öl och bastade och rullade i snön. Tror jag. Det är lite dimmigt. Minnena alltså. Igårmorse kändes världen lite upp och ner. Jag och Simon låg och kollade på tv och sov till typ halv4. Då hade alla åkt hem utan att säga hej to the då, bara en halvdöd Oscar som visade sig i soffan. Lyckades till slut pallra mig hem. Käkade lite, åkte till Jean.. tillbringade kvällen i Simons fula mjukisar med gostjejer. Idag är kanske inte en sån där dag då livet känns som en dans på röda rosor, men jag är glad. Ändå! För jag har världens bästa sälar.

Nu har jag laddat lite Ulf Lundell och Ola Magnell.

Bra grejs.


Ska samla mig.. eller nåt. Åka till syrran. Gå på stan. Ikväll?

Av Nina - 27 december 2008 00:11

vad är det för dag?
jag har svinont i halsen.
+ simons byxor och dannes kallingar.
låter det bra det?-

fuck no!

haja!!!!!!!!!!!

Av Nina - 25 december 2008 14:04

Helvete! Vilken galen julafton alltså. Gick bort till Simon på kvällen nån gång och drack öl och hade roligt som fan. Tror jag har sovit 1 timme inatt. Högst! Bastning blev det och även att jag, Jenka, Simon och Danne knölade ner oss i världens minsta badkar och bubblade. Det hade sin charm. Vaknade imorse någon gång av att Fille och Danne kommer in (nakna) och lekte rullstolsbundna. Typ. Sen sprang vi runt och var efterbliven, mest Danne och Fille dock. Jag och Jenk stog mest bara och asgarvade. Äh, går fan inte att beskriva hur galet det var igår/inatt/imorse, det blir orättvist. Men kul som faaaan har det varit. Har en del bilder, men dom flesta håller jag nog för mig själv med respekt för karlarna. Haha. Någon bild kan tänkas visas upp för allmänheten. Isf på bilddagboken..

Nu är jag hemma iallafall, nyduschad och olevande. Ska till mormor om någon timme och träffa halva släkten typ. Mår illa som en gris men jag är glad ändå. Ikväll kanske det blir grogg med Jenka, om vi inte hinner däcka innan vi lyfter glaset. Krogen? That's the fråga. You tell me!

Ja ä int bitter!!!

Av Nina - 23 december 2008 20:17

Fyfan.
Världen är fan inte rättvis nånstans.

-
Har varit hos den bästa storasystern i hela världen ikväll och haft det mys, ätit apgod kyckling och sallad. Tuva har haft show som vanligt. Vi lyssnade på wooffisarna och dansade runt granen också. Jag är så galet lyckligt lottad. Faktiskt.

God julle då!

Av Nina - 23 december 2008 10:10

Igårkväll blev det tacos med Jenka, Hanna och Veka. Var det nå gott då? Ja. Sen åkte jag och Jenk till Fille och hade fjällenmöte. Vi kom fram till vilka som ska bo vart och att vi ska handla mat på söndag. Bra gjort sa jag. Hur som helst blir det i jag, Ewe, Sanna och massa dudes i en stuga. Men det blir bra det.
Säkert!

Vaknade 05.49 imorse. Ja men vaaa?!!?!? Är det vettigt det? Aldrig. Slog på en film, Step up! För den har jag ju aldrig sett förut. Men det gör inget, den är bra och Channing Tatum är så jävla snygg. Skulle vilja ha han i min garderob. Kan jag få han i julklapp? Mamma? Pappa? Fredrik? Nån? Snälla..

     Önskelista


-

Jag ska inhandla julklappar och sånt idag. Dagen innan julafton. Det är mitt smartaste :)))) Hoppas jag hittar några julklappar till mig själv också. Gaahh, ont i fotjäveln. Hejdå.

Av Nina - 22 december 2008 14:33

Mitt rum ser ut som en tvättkorg som ingen rört på x antal veckor. Men jag ska göra något åt det. Snaaart. Har inte gjort så mycket alls idag, sov 12 timmar inatt. Mmm-mm-mmmm. Hämtade posten, en Veckorevyn och en lönespec till mig. Gjorde kaffe, hittade choklad i kylskåpet. Öppnade lönespecen och funderade på hur många mer nollor som står på Blondinbellas lönespec. Men jag är glad ändå. Idag är en bra dag. Känns som att det är alldeles för mycket upp och ner nu för tiden. Men det löser sig. Idag är en sån dag jag kan säga så och tro på det. Hade jag sagt det igår hade jag velat kvävt mig själv med en kudde. (Typ.)

Om en vecka åker jag till Vemdalen med världens bästa sälar. Missar mitt gullpärons födelsedag i år också, men som hon sa till mig "nästa år kanske du är hemma OCH när jag fyller 7!" Haha. Jag har världens finaste och underbaraste systerdotter. Skruttgullpäronsötis.

Varför har jag inte börjat lyssna på Kim Larsen tidigare? Ok, jag har kanske aldrig trott att dansk musik är så bra men This Is My Life är ju bra. Äeh, måste fan städa rummet nu.

Jag och världens bästa granne, Max. Jag och Fyran.

Av Nina - 21 december 2008 21:13

Haha. Fan va konstigt om Kim Larsen skulle komma ut ur mina högtalare.
Jag skulle nog bli rädd. Och slå lite på han.

Förresten.. Kim Larsen - Forever Young.

Nu ska jag fan sova. Eller först ska jag dricka 72 liter vatten och kolla på Entourage. Imorn ska jag vrålstäda mitt rum. Yeah, yeah, YEAAAHH. Eller nåt.

(Midsommar 07 vid bröderna Mattssons stuga i Långsjön.)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards