Alla inlägg under november 2007

Av Nina - 29 november 2007 20:28

Jag njuter så att jag får gåsarmar. Min kärlek ramlar ner rakt på mig :')

Av Nina - 29 november 2007 18:52

Idag är det torsdag, imornkväll är det fredag = Birsta City, det snöar, det är railjam i helgen, backen öppnar på lördag. Om 1 månad är vi i Vemdalen. Isn't it bara hur jävla känon som helst? Jag har sagt det förr men, försök ta mig närmare himlen.

Och ikväll är det träning. Saybia - The Second You Sleep är asfin.

Silence, I kill you!
-

Duuuude, jag har sagt det förr men jag säger det igen, aspepp på bräda!


Av Nina - 28 november 2007 16:31


Seriöst!!! Inge skillad killen är eller. Sick, sa jag. Blir ju typ kär.

I helgen är det iallafall Sundsvall Railstyle, det é såååå nice!
Aspepp på bräda iallafall.

Av Nina - 28 november 2007 13:07

Jag började dagen med en översovning, sen missade jag självklart bussen jag skulle ta också. Jahaa?!?!? Straffa mig, gör det. Nu sitter jag och skriver APU-uppgifter till fritidsverksamheten och är snart klar. Äntligen. Det är ju bara 4½ sida menar jag. BLÄ. Måste skriva hälsoarbetet, LILI och ett brev sen också. Men nu blir det iallafall makaroner =) Även as-sugen på det. Why baby, why?

Mina skor har anlänt till ICA. Awesome! Ikväll ska jag gymma. Maxat.

Av Nina - 27 november 2007 20:28

Ännu en oansträngande dag har passat by. Jag, Evelina och Andreas ägnade oss åt att riva ur bilder ur tidningar och sätta dom på väggen (och taket) i ungefär 2 timmar, haha, även sant. Sen blev det core = skönt. På eftermiddagen har vi lekt i 2½ timme. Asroligt! Speciellt sång-memory. Har jag sagt att jag går LS? Japp, förmodligen.. och det är sånt här vi gör på dagarna.

Jag längtar för övrigt som ett galenskap till nyår. Det kommer suga som fan!
(Lika bra att vara negg så man inte blir besviken, sa jag..)


Hunkar hela jävla helgen. Försök ta mig närmare himlen..

Av Nina - 26 november 2007 21:16

Jag vill bara fråga en massa jävla saker, men det är ingen idé.. får ändå inga svar. Jag är äckligt jävla less idag. Det går inte att plugga när allt jag kan tänka på är flygande sälar. Tanke-sälarna är jobbigast, dom är även tjocka så jag förstår inte hur dom kan flyga. TA INTE ALLT SÅ JÄVLA SERIÖST, SA JAG. Förlåt.

I need to see your smile!!!!!!!!!!!!!!!.. Now I'm only falling apart. / Säljunkie

Av Nina - 25 november 2007 18:25


Längtar som 3 flockar bävrar nu alltså. Det här är alltså lite av huset där vi ska bo och resten förstår ni förhoppningsvis vad det är. Aa. Det ska bli så nice. Lite jobbigt att det är 3 månader kvar, haha, men det går nog fort. Tiden rinner ju iväg i 300 km/h oftast. Kommer bli brun som fan(!) iallafall, skönt att ha lite negerblod i sig tycker jag. På tal om det, ska nog sola nån dag.

För övrigt är jag en plugg, durå? Finch - Letters to you är även värd.

Av Nina - 25 november 2007 15:29

Men äre nå myyyys då? Det är kärlek.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards