Alla inlägg under augusti 2008

K

Av Nina - 31 augusti 2008 19:20

Hey, what a day. Icke. Jag har gjort ingenting ungefär.. spelat lite kort, youtubat och kollat på min mongolid bror när han sov. Soooo exciting! Fredde var mest rogivande iallafall.

"Jag drack vin igår som smakade äppelpaj med vaniljsås.."
-

Nu håller jag på med slingning av hår. Lite förändring dör man väl inte av, hoppas jag. Ska skölja ur blekningen snart sen ska jag på bio med småsälarna. Ikväll ska jag få Zakynthos-bilderna av Linda också.. lär bli en del blandade känslor när jag ska kika på dom.

Argassi 08 <3

Av Nina - 31 augusti 2008 14:51

Och så börjar söndagarna kännas jobbiga igen. Ångest, ungefär.

Så mycket jag vill skriva men det känns bara patetiskt.

Piggy <3

Av Nina - 30 augusti 2008 23:52

Det gör så ont att allt är så långt borta. Att vi inte kan träffas när du slutat jobba. Känna sanden under fötterna, min hand i din, dina armar runt mig, dina andetag mot min hals. Dina underbara jävla ord i mitt öra. Fan. Och jag vet att det kommer att ta slut. Så jävla snart.

I'm here without you baby, but your still on my lonley mind
I think about you baby and I dream about you all the time
  
     
Let me sleep, cause when I sleep I dream that you are here
and you're mine

Av Nina - 29 augusti 2008 17:21

Jag hällde nyss kokande vatten på min hand.
Det kan ju inte ha varit nödvändigt... alls.

Ikväll ska jag träffa godingarna. Förmodligen.
Måste fylla på telefonen också, så jag kan göra världens dyraste telefonsamtal. Ni bryr er?

We shared a moment that will last to the end.

Take me back. Greece, Zakynthos, Argassi.
Och Linda.. du är mitt bästa.

Av Nina - 28 augusti 2008 15:53

Idag regnar det, igen, och jag tänkte bjuda på en kort summering av veckan i Grekland. För det första, vi har haft det så sjukt jävla underbart!! Det går inte att beskriva. Den bästa veckan i hela mitt liv. Legat och glassat hela dagarna i solen, festat och dansat hela nätterna till tidigt på morgonen, träffat hur underbara människor som helst och skrattat oss igenom allt. Oförglömligt. Sista dagen kom jag hem 6.30 på morgonen och en halvtimme senare var det dags att kliva upp. Hemresan var jobbig, på alla vis. Men det känns som att det inte har kunnat varit mer värt det.

Om sanningen ska fram känns det inge kul alls att komma hem, att vara hemma. Så himla tomt. Deprimerande. Det går väl snart över. Just nu är det inge kul alls.

Haha. Det låter patetiskt. Pfff...

---
And i dont understand why you're not here with me
And i dont even wanna know where else you'd be

Av Nina - 28 augusti 2008 08:19

Hur fan kan det kännas såhär tomt?

Han ringde.

Av Nina - 27 augusti 2008 12:02

Just nu känns allt bara skit.
Bajs.
Åt helvete......

:(

Saknar.


Av Nina - 18 augusti 2008 09:52

Inatt sov jag på soffan. Fyndigt..

Jag känner mig som vuursta pensionären. Vaknar jättetidigt på morgonen, sätter mig och dricker kaffe och kollar på OS. One of a kiiind. Plus att jag känner mig lite halvvrickad i ryggen.

Mysigt väder idag. Första dagen på sista veckan av sommarlovet. Jag bryr mig dock inte speciellt mycket.. ikväll åker vi till Arlanda. Imorn 6.20 går planet mot Zakynthos. Där ska vi ha en underbar vecka, över 30 grader i skuggan. Paradise!

....detta påminde mig om att jag kanske borde packa.

HEY!


--Thailand, Mars 08

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards