Alla inlägg under februari 2007

Av Nina - 28 februari 2007 21:12

kort å tråkig dag, men ja lever iallafall.. elle aa, knappt. ä så jävla trött JÄMT. sjukt jobbigt. tur att de ä lov nästa vecka så man kan "vila upp sej".ha nyss beställt lite grejer från junken även. byebye money! men skitsamma, de ä kul..AAAAAAHH, slut på gratis sms jättesnart.. synd!ledig imorn å det behövs. plugga lite å åka snowboard, hoppas ja.. tärt att bo i juniskär somtimes:Pnäää, nu ropar tvn!ja, tiden gick för fort

Av Nina - 27 februari 2007 19:44

ja ä världens underbaraste lillasyster ;) 12 april känns ganska långt bort.. men de vore fett me nice!imorn ska ja äta tårta, för therese fyller 21. de känns som att fantasin flöööööööööödar! ja är så jävla tärd.. nu ska ja bosätta mej i sängen å läsa å invänta dhw, coolt.Even the best fall down sometimesEven the wrong words seem to rhymeOut of the doubt that fills my mindI somehow findYou and I collide

Av Nina - 26 februari 2007 18:03

helgen ha passerat å vi säger hej till ny vecka..wööhhi lördags hade simpan fest. känns weird att va där nere när inte danne bor där längre :P snackade lite me danne men han ville prompt inte lämna sitt nya hem för ett besök på havrevägen.. mango! huuuuuur som helst blev de lite för mycket av de mesta, whao. åkte in till stan, men brorsan fick hämta mig på en gång, den gamle indianen är allt bra bäst:D haha, på hemvägen sprang en räv över vägen å sen in på en annan väg, så vi åkte på rävjakt xD fett kul! undra om den blev rädd för tutan å blinkade lamper.. haha.. "hej jag heter fredde å ja är 21, mitt största intresse ä att jaga rävar" ..igår åkte ja massa bräda å de va fett kul även om ja va en trött och vätskeberoende säl. fett värt iallafall.. å me tanke på att snyggve va där så blev allt bara ännu bättre!idag ha ja, simon, rebecka å lisa lekt ordleken.. i brist på annat.. fett kul ju :D+ att min sista brorsa ha tage körkort ida :D weoo. så nu ha ja 3 chaufförer!gonatt, fred ut, laaaater! /N

Av Nina - 24 februari 2007 14:07

jag saknar dej.. eller, vi saknar dej. fast nu ska jag prata för mej. jag kommer ihåg, för det var inte längesen. och det är jättefel att skriva ner allt här, men jag känner för det.. och tänker göra det. jag är jätteglad, för allt det här, för du förtjänar det så otroligt mycket. MEN ta det inte för givet, ta inte oss..mej för givet. gör inte det, även om jag kommer stå kvar med dej till slutet. men du kan väl iallafall ta vara på det. och du säger att vi ska göra nåt, som "förr" och jag säger likadant. och jag väntar på dej, för jag har så himla mycket tid.. jag väntar, tills du förstår. jag förstår, till en viss del, eller jag förstog i början. men nu är det bara en stor fet jävla gåta. för du är blind, du ser inte mej (oss) som förr.. och det vill jag, för vi var bäst tillsammans :)...deep! äh, nu ha ja lättat lite på hjärtat iallafall.igår va ja me jonas å mamma, somnade tidigt å de va schöööönt som faen. idag ha ja klippt mej, nån impuls grej ja fick för mig bara.. men de blev bra :D ikväll ska ja nog ut me evelina, i hope, å imorn blire backen. snyggmalte skulle ju tydligen dit, weeehooo.yrlavirlapyrla är den bästa sälen

Av Nina - 21 februari 2007 20:09

and that's weird huuuuh...! nej.har pluggat ikväll, smart jens! + sökt sommarjobb.. blä. nu ska ja på träning, känns som att ja skulle kunna somna när och vart som helst. kommer även få ont i benet efter träningen, överansträngd muskel.. men de ä sånt man får ta. innebandy ä kul!vemdalen imorn, 6.15 bär de av.. ja kommer va en död säl.helgen lämnar ja helt åt fantasin! (i brist på fantasi så blire nog de vanliga, mjehehehe..)Mickelito - Jag e din bitch me Bettanhey!../nB

Av Nina - 18 februari 2007 18:18

"du kommer aldrig vilja att ja ska sluta va din bitch.. eeh, fö ja ä.. öh, tarzan!"jaaae, igår vare kul.. va hos martin hela kvällen, blev massa hopp ner i snön från balkongen, singstar, bloå för mycket alkohol..men, vad gör de om 100 år? fick iallafall skjuts av pelle hem, mycket schööönt. hade vare halvjobbigt att gå :D idag ha ja vare på ikea me mamma å helena, förnyelse till rummet inhandlades och lite annat skit.. ska köpa en dvd snart också, tack gode gud för det :) nuu ska ja städa de som ska föreställa mitt rum å sen blire one tree hill för faaaeen ;)fan förlåt, glöm det som hände.... hey hey / nB

Av Nina - 16 februari 2007 22:53

ja ha ont i halsen som ett mongo.förtära te och knarka halstabletter.. wweeehoo, det är fredag och de känns i varenda kroppsdel....?!imorn ska ja spela match. yeah, here comes nina! sen ska ja supa. också coolt...2 år, long time!PEACE! / nB

Av Nina - 14 februari 2007 20:08

alla hjärtans dag..som vilken dag som helst. otroligt nödvändig tycker ja eftersom att man känner sig extra älskad å behövd just den här dagen.. HRM. ja, förutom Simpan då som kanske gör de, men han fyller ju trots allt år.. grattis ;)notera att ja inte ha äte godis på 1½ månad!!...nu ska liten bror få skjutsa mej på träning, å förhoppningsvis slutar den här dagen bättre än den börja.(Micke ska få va me på snooks nästa platta..fett gryyymt!:D)Red Hot Chili Peppers - Snow (Hey oh)that's kind of good shit!/nB

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards