Alla inlägg under december 2007

Av Nina - 30 december 2007 18:10

Nej, sånt här har jag väl inte tid med egentligen.

Ikvväll blir det iallafall bastning och vinpimplande. Bra skit.

GRYYYMLINGS.

Saknar diiiiig!

Av Nina - 28 december 2007 17:18

Dumt att växelautomaten var rullstolsbunden. Men vi skrev ett fint meddelande så nästa vecka hoppas jag på bättre lycka. Massa creds till Jenny iallafall, för att hon är hur bra som helst! Andra åsikter är förbjudna, sa jag..

Projekt Packning håller jag på med nu. Tråkigt.
+ att mitt huvud är ett hot mot mänskligheten.. har haft ont i flera dagar nu. Mindre trevligt. Hoppas det inte blir som sist bara, det orkar jag verkligen inte. Men aahh, slut på ointressant information. Måste återgå till packningen. HEJ!

.. och en säl!

Av Nina - 28 december 2007 13:33


And I found this boy, he had a girlfriend at home
But I swear I didn't know for sure
and he said wait don't go, can I walk you home, to your hotel or so
And I found this boy, he was drinking all night long
I wish I had not been here before


Nu ska jag borsta en tand. Sen ska jag till Kvissle och träffa Jenny.
Brun tänkte jag bli. Fint det. Ska även kirra lite annat. Awesome.

Av Nina - 28 december 2007 00:12

Nu är min lista almost done. Fan vad bra jag är. Tänker snart hoppa ner i sängen. (Varför säger man hoppa ner i sängen? Kan nog räkna till att jag har gjort det 0 gånger.) Innan det ska jag dock slänga mina linser till Bredsand. Heehh. Det blir nog kul.

Imorn måste jag packa som en pistolhotad säl.
Lite solning och inhandling av förnödigheter ska jag också hinna med. Fjällen-crewn måste nog också träffas så vi får nånting klart för oss. Just nu känns det som jag går omkring i en dimma. Kvällen avslutas förmodligen hur bra som helst.

-


Nobody said it was easy,
No one ever said it would be so damn hard..
Tänker på er, varje dag, och saknar er.

Sebbe och Loi.

Av Nina - 27 december 2007 18:06

Fyfan! Mellandagsrea är det värsta jag vet. Kan inte alla bara komma på att dom måste hem och gör diverse saker så att jag kan gå på stan själv? Nähä, det gick tydligen inte. Dumt. Iofs har jag inte kommit på vad jag vill ha än, men det går verkligen inte med alla crazy frogs runt omkring mig. Jag får ta och göra mina inköp till ett Efter-Vemdalen projekt. Erik på Moyo skulle iallafall fixa spegelglas till mina gogglar. Sweet, sa jag.

Sov som fan när jag kom hem. Så. Jävla. Skönt.
Påbörjade även att skriva en packnings-lista, men det tog stopp efter att jag hade skrivit "Snowboard". Borde nog ta det till nästa steg snart. Ikväll ska jag iallafall sola sen blir det innebandy. Fett pepp! Sen får jag se vad jag gör. Sovning låter bra.

Ryan Adams - Memories of you

Av Nina - 26 december 2007 19:08

Jag har tillbringat ca hela dagen på just den här stolen tittande på just denna jävla skärm. Jag fattar inte ens hur tiden kan gå, det är ju inte ens kul. Förjävligt. Jag borde kanske ha sprungit 7 mil eller nåt efter allt som tagit vägen ner i min mage dom senaste dagarna. Men det kom jag inte på förens nu och nu är det för sent för sånna påhitt. Sa jag.

GAaaaAAHHhhhhAHH! (Nej, det var inte ett skratt av något slag.)
Jag blir så mongolid-sär förbannad på folk som flyger runt i sin egna lilla bubbla och..... blä. Jag vet inte. Men störande är det iallafall. Ni ska få en tops av mig en vacker dag.

Av Nina - 26 december 2007 16:06

this time what I want is you
there is no one else
who can take your place
this time you burn me with your eyes
you see past all the lies
you take it all away
I've seen it all
and it's never enough
it keeps leaving me needing you


take me away
take me away
I've got nothing left to say
just take me away


I try to make my way to you
but still I feel so lost
I don't know what else I can do
I've seen it all
and it's never enough
it keeps leaving me needing you

take me away
take me away
I've got nothing left to say
just take me away


don't give up on me yet
don't forget who I am
I know I'm not there yet
but don't let
me stay here alone


this time what I want is you
there is no one else
who can take your place
I've seen enough and it's never enough
it keeps leaving me needing you


take me away
take me away
I've got nothing left to say
just take me away

take me away
take me away
I've got nothing left to say
just take me away

Av Nina - 26 december 2007 13:58

16 februari åker nog jag och Linda till Gävle. Waahiii.
Så vilka mer är pååå?
Alla. Fan va bra. Det kommer bli grymt nice. Snowboard!


Sitter här och dricker julmust är precis vad jag gör, kikar lite på telefonbäbisar. Ikväll vet jag inte vad det blir, kanske nå mys av nåt slag hoppas jag på. Imorn ska jag på stan, fixa linser och förmodligen inhandla något bra och nödvändigt (jag är tjej så allt är bra och nödvändigt, sa jag). Till Linda ska vi finna gogglar och en hjälm - utmaning. På kvällen har vi träningsmatch mot småtjejerna. På fredag har jag inget planerat, men packa kanske, för på lördag drar vi till Vemdalen!(!!!!) Det kommer bli bäst i världen.


-
you step a little closer each day
so close that I can't say what's going on

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards