Alla inlägg under oktober 2008

Av Nina - 27 oktober 2008 15:12

Helvete vad kul det var i lördags!! Det vart en hel del springade när vi skulle plocka undan, servera, diska för hand eftersom diskmaskinen var efterbliven men vi hann med att ha jävligt kul och dricka där imellan också. När det lugnat ner sig blev det soft som fan. Hade verkligen askul. Till slut var det bara jag, Ewe, Jenny, Fille, Åke och Jocke kvar så då drog Vrål-Åk med oss på efterfest hos han, där det fan blev ännu roligare. Då kom vi på att man skulle ställa tillbaka klockan 1 timme också så vi satt och sög på den timmen i kanske 3 timmar.

Igår var vi ganska seg. Åke bjöd på kaffe och Family Guy innan vi var tvungen att åka och städa på hembygdsgårn. När vi kom dit så var det redan städat så det blev ju inte så ansträngade. Jag och Jenny åkte till henne och sov sen tog vi med oss Ewe på max och käkade och så hyrde vi film. Walk Hard, en parodi på Walk The Line. Jag somnade i vanlig ordning.

Nu är jag hemma och väntar på att Jenny ska komma och ikväll blir det nog läsk.

Whop whop!

Av Nina - 25 oktober 2008 09:50

Har varit vaken i 5 timmar redan och klockan är inte ens 10. Sämst. Ikväll är det Christers 50-årsfest som jag har sett fram emot som tusan, sen att dagen skulle börja så jävla värdelöst är ju ganska typiskt. Men det ska inte få förstöra, även om jag lär bli sjukt trött. Kanske går att peppa bort.

Dagen ska jag ägna åt att läsa bok
duscha
få till mitt krullhår
sminkning
välja vilken top som passar bäst till kjolen
välja vilka skor som passar bäst till outfiten
och peppa peppa peppa!
För ikväll ska jag ha roligt och du ska inte få förstöra det, på nåt vis.
-

När ska jag leva mitt liv för mig
Göra de saker jag tror på
När ska jag våga vara mig själv
Och fånga de drömmar jag vill nå

Av Nina - 25 oktober 2008 05:05

Känns som att jag har hela världen i mina händer.
Jag orkar inte.

Förbannad, ledsen...... jag vet att jag inte är värd det här.
Orkar inte orkar inte orkar inte. Hur gör man för att vara stark?

Snälla.. Let it go!!!

Av Nina - 23 oktober 2008 08:37

Veckorna går fort. Skönt. Ibland lite... skrämmande? Eller nåt.
Igår lekte jag anhängare till Jenk, vi hade det lika bra som vanligt om inte bättre eftersom vi satt och kollade på hantverkare in action. MMMMMMM. Finns det inga gränser för hur snygg man får vara? Eller.. KAN vara.

Nu ska jag läsa.. Ett Öga Rött sen ska jag vara en myra.
Japp.

Och idag fyller världens finaste och bästaste storasyster år.
Puss på dig!!

Av Nina - 19 oktober 2008 16:33

Trött, jättetrött. Har lite plugg att göra som ska vara klart i veckan. Just nu finns ingen ork alls. Äta godis....kanske jag har ork till.

Ähh! Har ingen vettigt att skriva, som vanligt.

Ge mig lördag. Igen. hejehejehjsekw. Bah!

Av Nina - 16 oktober 2008 14:51

Idag: Mitt knä gör ont. Precis samma sak som för ett år sedan. What to do? Kanske borde kolla upp det.. kanske inte. Jag brukar oftast bara låtsas att det inte finns och så blir det värre. Mitt bästa! Jocke kommer och hämtar mig om nån timme och så ska vi in till stan med några fina saker och ha avskedsmiddag för Jean och Isabel. Mys. Sen blir det träning. The day!

Imorn: Praktik. Sen då? Ut och röja eller städa och plugga? Prioritera Nina! Får se hur morgondagen artar sig helt enkelt. Känner jag mig själv rätt så.. ja, ni vet nog.

Lördag: Match mot Ankars och där efter Thailand-party! Lär bli väldigt trevligt. Me like, me like.

Söndag: Sån framförhållning har jag icke!

Av Nina - 15 oktober 2008 22:33

Praktik idag -> Gick bra. Har hängt med Jenka och Veka sen jag slutade, dom är väldigt bra dom där två, och konstiga, men det är ju jag med. Mmmmm. Helgen då?

Jag har ljud-abstinens!!!!! Ljudet på datorn fungerar inte, jag får nå fel. Jag vill ha musik i mina ören. (Inte i mina ören som i 50-öringar, utan i mina öron! Jaja.) Har även ett OTH-avsnitt och ett Gossip-avsnitt att se, men hur kul är det utan ljud? Aa just det.

Jag längtar till Christer Cools 50-årsgalej nästa lördag, blir förmodligen askul. Ett litet (stort!!) plus är att en hunk kommer att infinna sig där. Underbart, sa jag. Snyggare karl är svår att finna inom denna area (Njurunda). Sen ledighet veckan där på, grymt. Vemdalen suktar jag efter som fan nu. Lär bli like WHOA!

På minuslistan: Jean och Isabel åker till Mexiko, en månad! Kommer sakna er ja. Hoppas ni får det grymt kul iallafall och att ni kommer hem med alla ben i kroppen. Eller nåt.

Nu jag ska och min igensnorade näsa sova.

Av Nina - 13 oktober 2008 22:53

Nu börjar det hända lite grejer i mitt rum. En ganska trevlig garderob har installerat sig + ett litet bord där jag har datorn, alldeles brevid sängen. Så just nu ligger jag i sängen och känner mig ganska mustig. Ett litet tag iallafall. Dock vill jag avlida för att ljudet på datorn vägrar fungera. I-landsproblem? Men ljud är viktigt, iallafall musik. Jag som har laddat massa Nomy, vill lyssna sa jag.

Onödig information.

Igår fyllde min Hampus 18. Mmmm, min Hampus. Eftersom han har varit min sen dagen jag föddes så får jag säga så. Bara så ni slipper fundera mer på det..

Imorn verkar det bli en såndär vanlig dag. Kanske åker till IKEA med mamma och inhandlar en massa nödvändigheter till rummet. Låter lite lockande, men jag är jämt så trött. Kan vara för att jag sover som en propp. Sämst, oftast.

Jenka är mitt tidsfördriv. Fantastiskt tidsfördriv.

....lypsyl-begärs-nivå = hög.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards