Alla inlägg under maj 2008

Av Nina - 31 maj 2008 13:35

Känner att jag vill skriva nåt. Om bara det här. Om oss.
Jag vet inte vad.

Men hur det än är, så kommer det alltid att vara du och jag. På nåt vis.

 
"Skin, skin som den sol du är
Låt hela världen se ditt vackra leende
Lys, lys som den stjärna du är
Du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med
Hur du rör mig, talar, sättet du ser mig
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig"

Din och min.

Av Nina - 31 maj 2008 10:50

Jag känner mig obloggig, men okejdå!

Gårdagen var pra. Staden var mys. Vandrade mest runt med Einar, men stötte även på en hel del andra snyggingar. Då ska man inte klaga. När jag kom hem var jag galet hungrig och maten har aldrig varit godare, ungefär. Njutbart. Mosters gullpäron var här också. Kvällen tillbringade jag hos Jean med henne, Jocke, Ewe, Fille, Einar, Mange, Norda och Sandra. Hade hur kul som helst, som alltid med er! Spelade nån sorts fotboll och garvade ihjäl mig var tredje minut. Sen gick vi in och tänkte se film men det blev fortsatt skrattanfall till ungefär 12 istället. Fick skjuts hem av världens bästa Fille. Creds till dig! Gick och la mig, fick sms av Evelina att hon var utanför mig. Gick ut och åkte lite bil med henne, Isabel och Maxen. Jag var mest aggressiv. Men jag var trött!! Skyll er själv, sa jag. Heheh. Vaknade för ett tag sen. Tänker nog sola en aning. Ska till Forsa sen till pappa och Gittan och käka grillat, för andra dagen i rad. Men jag får inte nog. Picknick tonight med mina världsbästingar. Är sjukt sugen på crusing dock.

Inlägg like this one är så långtråkiga att läsa. Men jag är inte roligare än så här.
Sorri!

Kan ju alltid bjuda på en motbjudande(?) bild. Jag och Simon för typ 1 år sen.

Av Nina - 29 maj 2008 17:49

Det här vädret är bäst! Typ..
Jag skulle inte alls klaga om det var varmare.
Om jag hade ett par jeans shorts skulle jag vara glad.

Idag köpte vi mat på Blå Kiosken sen låg vi och matade och myste i en lille park. Jag och massor med gosisar. Jag mår så sjukt bra när jag är med er!! Ni är så bäst i helaste världen. Har även glassat på Helenas tokvarma altan idag, mys. Gullisens sa en kul sak också, som alltid.
Jag: Tuvis, varför är du så gullig för?
Tuvis: För jag är ett päron!
Haha, hon är sötast i världen. Undra vart hon har fått det ifrån? (Mig, såklart. Heh..) Nu sitter jag bara hemma på min stol. Väntar på att mamma och Jonas ska åka och kolla på en husvagn så jag kan ta laptopen ut på altan och plugga. Men jag vill ju kika när grabbarna spelar golf och jag vill promenada med Linda och jag vill vandra runt i Nolby, köpa en glass på OK och softa på bänkarna vid Sibylla.

Hur bra är inte livet då? Egentligen..? Det är fan asbra.
Jag är också asbra! ;)

-
Ras Cricket - Skin & Nationalteatern - Bara om min älskade väntar.
I know memories never die.

Av Nina - 29 maj 2008 10:42

Igår var jag duktig, heela dagen. Nu ska alla vara glada och nöjda! Speci jag.

När Lindays slutade igår så åkte jag och Maxen och hämtade henne, nästan, ja, sen åt jag och Linda middag hos henne. Hah. Lyxit! Åkte in till staden, till Einar, myste. Vissa somnade, vissa lekte jesus, vissa hade en äcklig tå. Sen träffade vi lite proppar i en park, det var mys. Sen ägnade vi sista delen av kvällen på Olearys. Helt ok. Har tillbringat natten i skönsberg med Linda, Jocke och Lassi. WHOA! Drömde en rolig dröm. Jag känner mig som en yr tupp gjord av svinto.

Det här går ju inte. Jag måste ha föda. Finns det? Näe.
Synd.

Synd att jag har tappat min fotsak. Med snäckor :( Hoppas den finns.
Synd att jag sitter inne när det är fint väder.

Synd att det här var världens sämsta inlägg ever. Nästan.

Av Nina - 28 maj 2008 11:17

Igår var det verkligen tokskönt väder. Jag glassade i solen typ en timme på altanen och fick en lite guldbrunare nyans. Jag tror att jag är gjord av guldchoklad. Min brunisfärg är bäst!! Aja, nästan iallafall. Vart är min kamera?! På tal om.. livet. Jag har skickat in min Etik upg. nu. Skönt! Bara resten kvar. Kul att jag jiddrar om allt på en gång.

Pratade med min syster om en lurig sak förut. Hoho.
Världen är allt bra liten!
Förresten så kan du få en puss storasyster. Puss. För du är så bra.

Nu ska jag fortsätta plugga, massvis. Har tagit ut laptopen på altan. Vrålmys.
Känns som att det går liiite bättre att plugga då.

L8er!

Av Nina - 27 maj 2008 21:20

Men åh! Typiskt. Jag som var aspeppad inför morgondagen.
Känns ju inte värt längre..

Har shoppat en del ikväll. Birsta City med mum kan typ aldrig hamna olägligt. Tur att mamma betalade det mesta, annars hade jag varit en fattig student, redan. Hmmmmppff. Jag vill ju ha roligt imorn. Mysiga humörsvängningar jag har nu för tiden :))))) Först asglad/peppad sen helt nere på botten. Vet ju varför, tänker så mycket. Ibland. Fan. Akon - Hold My Hand för övrigt. Nu ska jag nog göra klart uppgifterna till Kalla Kriget.

Jag har världens bästa kåmpiz.
:) Lassi lassi liten.
-

Verkar som att det blir pluggning för mig imorn, hela dagen och kvällen.
Kan i och för sig behövas. SÄLA!

Av Nina - 26 maj 2008 23:03

I can't live with or without you..

Har varit duktig ikväll. Även solat.
Och puss på min mysnys.

Borde plugga nu. Men jag vill inte, imorn, ska jag göra det. Och imorn ska jag nog på skolan också. Om jag kan sova inatt. Tänkte se Step up nu iallafall, för sjuttioelfte gången. Så himla bra! Sa jag. Duscha ska jag göra.. igen. Fan vad allt står still.


 
I wanted
I wanted you to stay
'Cause I needed
I need to hear you say
That I love you
I have loved you all along
And I forgive you
For being away for far too long
So keep breathing
'Cause I'm not leaving you anymore
Believe it
Hold on to me and, never let me go

Av Nina - 26 maj 2008 14:07

Det är kul att den här dagen har börjat så bra och fortsatt så bra.. hoppas den slutar lika bra. Eller? VAD GÖR JAG DÅÅÅ? Jävla skit Office 2007. Typ. Det går ju inte. Alls. Varf?

Hjälp. Kanske..

 
Hur fan ska jag veta om det är rätt eller fel? När det först känns rätt sen blir allt bara fel och så känns det inge bra och så tror jag att jag gör rätt men det kanske ändå är helt fel.. Hur ska jag veta när det egentligen blev fel? Hur ska jag veta om rätt verkligen var rätt om det inte var rätt innan. Och nu när allt som jag trodde var rätt känns helt fel. Vad gör jag då? Helt förvirrande och helt sant. Det kanske behövs tid men jag vet inte om jag har tid och jag vet inte ens om jag får tid. "Har du sumpat din sista chans?"

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards