Alla inlägg under januari 2008

Av Nina - 31 januari 2008 20:18

Självklart. Själv-jävla-klart får jag ont i huvudet även fast jag sovit en halv istid. Fattar fan inte vad det är för fel. Galen Tjej 17 <- Me. Haha, sjukt vad aggresiv vi var på varandra idag på skolan. Visste fan inte om jag skulle skratta eller gråta där ett tag, men jag valde det förstnämnda, kändes bäst så. Till slut löste vi det iallafall och så drog vi till Ryssland. Typ. Detaljer?! Oviktigt.

Vad som återstår av denna kväll är lite träning.
Benny skulle även kolla läget i mitt lår.

Seriööööst, jag förstår inte. Jag har alltid ont nånstans, kan vara för att jag är så jävla klantig och alltid gör illa mig på något vis. Det känns bra att jag kan skylla på att min storebror är en viss Fredrik. Här senast lyckades jag göra en fin vurp vilket resulterade i lite pain in ze revben.

Av Nina - 31 januari 2008 12:25

LINDA HAR TAGIT KÖRTKORT IDAG... Wohooo!!!! =D
Grattis hjärtat!

Av Nina - 31 januari 2008 10:05

Första dagen på huuuur länge som helst som jag inte är trött som en övergödd utter. Hur skönt det är? Typ.. as-skönt! Blev ingen solning idag, det får bli imorn, kanske, tror jag, om jag..hinner. Vi säger så.

Laddar avsnitt 4 och 5 av One Tree Hill nu, om ni undrade.
Säsong 5, alltså. Kanske huuuur bra som helst. Även sant. Jag är sann.
Mitt rum är äckligt. Dammigt. Måste städa. Imorn.

Whop whop!

Av Nina - 30 januari 2008 21:45

Känslan för det här har liksom försvunnit på vägen.
En aning dumt kan tänkas.
Men alltså. Va?! Life goes on!

Kanske ska lämnade detta, Bloggagratis alltså, och ge mig in på nånting nytt.

Men frääääääscht!

Av Nina - 30 januari 2008 19:33

Man vet inte om man ska skratta eller gråta när världens sötaste barn sätter sig upp i sängen halv6 på morgonen och säger "ska vi tända lampan?" och bara låter hur glad som helst. Vi lyckades ju hur som helst sova ett tag till iallafall, men efter ett tag hörde jag "ska vi tända lampan nuuu?", lika bra att ge med sig, och jag klagar faktiskt inte!

Var bara på skolan 1 timme idag, sen åkte jag hem, med huvudet i väskan. Tror jag. Det kändes iallafall som att det inte satt kvar. Märkligt. Deckade i soffan framför Luftens Hjältar när jag kom hem och vaknade 5 timmar senare. Välbehövligt.

Morgondagens schema lyder: Sola, Skola, (Träna?), Handla, Träna
Bara så ni vet.

Av Nina - 28 januari 2008 21:12

When you feel so tired but you can't sleep
 
 
Seg som fan var jag imorse, förstår verkligen inte att jag kan vara så jävla trött jämt. Skolan var okej. Köpte ett par skor idag..(!) Wow. Träffade även Tuva och Håkan på Kultan en snabbis. Även införskaffat mig månadskort på Ego. Kan ju åtminstone försöka få nån ordning på mig själv innan vi åker till Thailand. Ikväll har jag endast hunnit med lite innebandy-träning, fick dock stå över på slutet. Det har hänt nånting dumt i mitt ben.
-

Försöker sätta ord på vad det är. Men jag vet inte. Vill bara att du ska se och förstå. Jag vill förstå. Vill inte att allt ska vara så jävla komplicerat. Jag vill inte vara så jävla komplicerad. Jag vill.. känna. Det kanske jag gör. Kanske? Ska det vara så? "Jag ser hur du tänker på nåt, hur du längtar dig bort som en fågel i bur. En obehaglig distans, en konstig känsla nånstans. Det känns tomt, eller hur?" Mm. Men det är skitsamma. Det löser sig.

Nu dusch och sen en sov.

Av Nina - 27 januari 2008 18:21

Om vi bortser från det dåliga under denna lördag och söndag (typ skabb-vandrarhemmet i Söderhamn och Söderhamn över huvud taget) så har helgen gett bra resultat. Vinst mot Hertsjö igår med 6-0 och mot Söderhamn idag med 5-1. AS-jävla-skit-bra tjejer. Håller vi i det här så är det bara att rocka vidare i division 2 nästa år.

Känner att det kommer bli tungt att kliva upp imorn. Det är sånt man får ta.
Nu ska jag bege mig. HEEEYYYY, sa jag. (Skrek?)

Av Nina - 26 januari 2008 12:19

The Knife: You Take My Breath Away + Heartbeats

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards