Alla inlägg under mars 2008

Av Nina - 31 mars 2008 17:56

Lördagens kväll var ett trevligt moment i mitt liv. Bubbel, för mycket vin och underbart sällskap. Jag hade as-kul, men självklart kunde kvällen inte sluta perfekt men det får man väl ta när det är som det är. Söndagen var däremot inte lika trevlig, städning av lokal, borttappad kamera, förlust för Timrå. Dock fanns det även små ljusglimtar, Linda hade min kamera och jag åt pizza med världens finaste sälar..... Kanske. Det kan finnas molekyler inblandade.

Idag fattade jag ingenting när jag vaknade. Skola?!?!?! Vad fan är det? Typ. Jag har inte varit i skolan sen den 29 februari = längesen ungefär..... Kanske. Ja. Tur att vi slutade tidigt iallafall. Men BUHU och åter fyfan vad mycket jag har att göra. Det är ca sjukt. Jag skulle behöva åka till Thailand ett tag, i slutet på maj skulle det passa sig att komma hem tycker jag.

Pluggapluggaplugagapalguagaplguaguaaaaplugga. Ska jag göra..... Kanske. Hockey ikväll om jag gjort mig förtjänt av det och om det är nån form av get-together. Min plan är att Timrå ska vinna ikväll. Det blir fett!

Vita bomullstussar, poff poff poff.

Av Nina - 27 mars 2008 18:26

Stan ville inte ha mig riktigt, men det var ju som förutspått. Spott. Ska jag spotta på dig? Nähä. Urspårning. Jag köpte iallafall en sjal, den är asfin sa jag. Man kan aldrig nånsin ha för många sjalar. Tror jag iallafall. Men faktiskt, jag har förlorat 2 st nu under en tid, vilket betyder att jag måste köpa minst 3 nya. Hehehhhhhhh. Sjalar var det, ja..

Trääääning snart. Jag längtaaaar! Tror jag.
Fast om inte min fina säl-kalv (heh, hopp) är där då ska jag nog åka hem till henne och strypa henne tills hon inte dör. Där efter ska jag ge henne en tandborste. En grön. Utan skaft.

Jag måste seriöst ha något fel i huvudet.
Ni som inte känner mig.. tro nu för all del inte att jag är så här mongoliserad.
Ni som känner mig... ja, ni vet ju sanningen. Så käften, sa jag!

Nu ska min förvandling från apa till bäbis ske.

Av Nina - 27 mars 2008 09:17

Jag var sjukt duktig igår och städade hela lägenheten. Creds till mig! Dock syns inget av det nu.. dumt. Tänkte diska och plocka lite nu sen fixa lite andra småsaker. Blir förmodligen en promenad ner till stan.... undra hur lång tid det tar.....? Äh, jag åker buss. Smidigast så. Hehh. Sa jag att jag var slö?

Hoppas jag hittar nånting bra på stan. Stan har dock en tendens att hata mig, eller så är jag kräsen. Nej, det är jag inte. Stan hatar mig. Kanske inte idag, om jag har tur.

För öööövrigt. Jävla skit-match igår. Vinn på fredag Timråjävlar!
Annars ska jag... ja, vad fan ska jag göra då?

Träning ikväll! Det var verkligen inte igår. Konditionen lär ju ligga på topp.. eller? Nästa vecka börjar mitt kanin-liv igen, ska även ta tag i träning. Kan bli bra. Haha. Undra vad det blir av det där med träningen.. aja, worth a try.

Nu har jag skrivit alldeles för mycket ointressant. Have a nice one!

Av Nina - 26 mars 2008 12:27

Jag har ett stycke tråkigt. Funderade ett tag på att åka ner till stan men jag är ganska pengalös för tillfället så det verkade som en dålig ide. Tråkigt. Har i och för sig sjukt mycket plugg, men det är ju tråkigt, så jag är inte omöjlig på att skjuta upp det ett tag till. Uäähhhhhhhhh, kul att jag har gjort så mycket det här lovet. Men det kanske är skitsamma. Vi säger så. Så sa jag.

Fyfan vad tråkig jag är. Ingen kan vilja läsa detta..
Nu blir det städning och diskning. Duktig tjej. Ikväll blir det god mat och hockey.
Viiilken härlig dag.

Av Nina - 25 mars 2008 14:28

Att jag hade 158 läsare igår kan bara vara ett skämt, inget annat.
Lite lycklig blev jag trots allt.

Har haft det hur bra som helst sen jag kom hem från Thai-landet, förutom att jag har varit och är sjukt trött heela tiden. I lördag ramlade jag ner i ett alkohål och hade det mycket trevligt. Sovit i husvagn har jag också gjort, coolt.. och lite kallt kanske. Igår blev det hockey med propparna, grymt kul! Fattar inte varför jag slutat gått på hockey, men det ska väl gå att ändra på.

Nu blir det duschning och ätning.
Eller tvärtom. Puss!

Av Nina - 22 mars 2008 10:38

Ta mig tillbaka till Thailand. NU.
2010 är jag där igen iallafall, jag och Lindus. Hur bra som helst.
Aight babe? ;)



Av Nina - 22 mars 2008 09:47

Har varit vaken sen 6.30 ungefär, mindre rogivande kan jag lova. Uhhä!
Men det ska väl snart återgå till det normala.

Idag vet jag inte vad som är upp. Det är ju lite Big Jump-tävling på Södra har jag hört och det vore lite nice att dra upp och kika på det. Lär väl dock få abstinens, har fan inte blivit en dag i backen den här säsongen, förutom i Vemdalen över nyår. Jag förtjänar ett fett slagträ i nacken. Ska tydligen till mormor på middag och sen ikväll förhoppningsvis alkoholförtäring nånstans. Är inte så pepp, men jag vill vara pepp så det borde väl gå att ordna upp. Ja.
-

"Back to you, it always comes around.."

Jag vill inte.

Av Nina - 21 mars 2008 20:01

Hejdo..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards