Alla inlägg under februari 2008

Av Nina - 29 februari 2008 23:31

Var på skolan lääänge idag. Uh.... bara så alla vet.
Men nu är det lov! Thailand så jävla jättesnart! Wow.

Sitter hos syrran nu, men blir nog inte så länge till. Har käkat pizza och kikat film, men jag somnade ungefär efter halva (filmen alltså... pizzan också i och för sig, heh) som vanligt. Nu ligger Lars i soffan som en säl och sover. Mycket fint. Jag ska nog joina ze team.

Typ så trött är jag för tillfället..

Av Nina - 29 februari 2008 09:42

Haha, kom att tänka på en sak..
Vad heter stället där Emil i Lönneberga spelades in?
- Eh.. Katthult!


 
ÄNTLIGEN är det fredag. Det går fan inte att beskriva hur skönt det är. Like Whoooaa! Sitter hemma nu och skriver en artikel om första världskriget, äntligen har jag kommit igång. Har strukturerat upp det nu också så nu vet jag hur jag ska göra, känns sååå bra!

Blir förmodligen stan en stund sen med Lars, sen ikväll ska vi va barnvakt. Biteline + film är min plan iallafall. Det var sjukt längesen jag åt pizza, så därför tänker jag unna mig! Jag är så glaaaaaad idaaaaag. Men HEJDO!

Fin minnen, midsommar 07.

Av Nina - 28 februari 2008 19:03

Skoldagen har bestått av massa SvB. Uiisch. Provet gick inge bra, hann knappt plugga undan nånting på lunchen och uppsatsen om Don Quijote står det ganska stilla på. Åkte till Birsta City med mamma när jag slutade, kom hem ganska nyss. Inhandlade en självbiografi av Johnny Cash, tack äntligen.. var det 1 år sen jag sa att jag skulle köpa den kanske? Grattis Nina! Det blev även 2 tunikor och nåt snuskigt bra skit för mitt lockhår från trudes som jag tänkte använda sjukt flitigt i Thailand. Jag orkar verkligen inte ta med mig platttången dit. Ovärt.

Hals-jävla-helvete!

Nu måste ni lämna detta inferno för viktigare saker, det ska jag iallafall. PLUGG. Filmanalys, Mitt Helvete, Första Världskriget + plugga inför Psykologi A provet imorn. Jag kan ingenting.. det kommer gå åt fan. Jag överväger verkligen att skita i det. Som sagt, PSYKbryt. Imorn är det fredag iallafall. FREEDOM! Förutom att jag ska skriva 2 uppsatser, läsa en bok + skriva recension och lite andra sånna småuppgifter. Fast jag gör det ju hellre på en strand i Thailand än i vårt arbetsrum på Skvadern.

Ingen träning ikväll heller.. Bleh! Jag är en nolla och ni är mina idolder.

Av Nina - 27 februari 2008 19:56

Som ni förmodligen ser så har jag bytt om.
Det blev inge bra, men jag vänjer mig nog..

Nu ska jag bara lyssna klart på Lifehouse - Simon (mycket pra!) sen ska jag duscha och där efter blir det till att dränka min hjärna i fakta om lite tråkig litteraturhistoria från medeltiden (500-1500, det kan jag). Fast nu kom jag på en sjukt viktig sak jag måste göra innan, dränka min telefon i lite asbra musik.

-

Vissa känslor går det inte att sätta ord på..
Nothing compares to you <3

Av Nina - 27 februari 2008 16:30

Jag har lagat mat. Det blev typ... inte som jag hade tänkt mig precis. Men det är förmodligen ganska kännt att jag verkligen inte kan laga mat. Pastan blev bra iallafall, kan vara för att det var rester från igår och jag bara behövde värma på det i micron. Heehh. Tur att det bara var jag som skulle äta.

Förresten så har jag avklarat en filmanalys om Wag the dog nu.
Nu ska jag börja skriva Mitt helvete. Det går förmodligen fort.
Sen återstår bara resten. Alldeles för mycket.
Har fått ont i huvudet nu också (+ näsan i vanlig ordning).
Självömkan. Hejdoooo!

Och så saknar jag min gosbubbis. Det är inte lätt..

Av Nina - 27 februari 2008 14:29

Vi vann idag, med 4-1.. LS2, tjaaalalalalala! Osv.

Sen åkte jag hem, ops! Hur gick det till? Jag skulle förmodligen inte ha varit med på innebandyn, men det kändes sjukt viktigt ;) Dumt för min hals, skitförkyldning som vägrar släppa helt. Inte alls likt mig. Nu ska jag... ja, ni vet förmodligen det redan. Mitt älskade plugg. Men jag kom nu fram till att om jag gör klart allt, då har jag ju inget kvar sen. Bara pluggning inför Sv-prov imorn och Psyk-prov på fredag. Nej, ingen ska kolla hur psykiskt störd jag är (även om det skulle behövas) utan jag ska kolla upp hur bra jag är på ämnet. Just nu är det lite kaos angående psykologin. Lätt hänt!

Min näsa är trasig, den är så ful.
DUMT!

Av Nina - 26 februari 2008 20:55

Nej, jag ska inte till Prag. Durå?
Har bara lite ordbävning, som det så fint heter. Faktiskt.

Jag är så sjukt dålig på att plugga. Förresten, undra hur många gånger jag har nämnt ordet plugg i olika former i de senaste dagarnas blogginlägg. Alldeles för töntigt mycket kanske. Men det är nog för att jag inte har tid med så mycket annat nu, egentligen.. även om jag låtsas att jag har det.

Morgondagen blir en såndär jobbig. Fullt ös (medvetslös) hela dagen.
Måste sitta kvar på skolan länge också och göra klart så mycket som möjligt.
OOOOOOOOOH, vad det låter bra! Gråt. Nu blir det en dusch och där efter läsning i Robinson Crusoe, uhh. Kanske inte ett bokval jag frivilligt skulle gjort, men det ska nog gå. Men hejdo!

"Vi lever sönder samma dagar.."

Av Nina - 26 februari 2008 19:40

In places no one will find
All your feelings so deep inside
It was then that I realized
That forever was in your eyes
The moment I saw you cry

För mycket tankar i huvudet ikväll för att kunna koncentrera mig på plugg. Ena dagen är jag så trött så jag knappt kan hålla ögena öppna, andra dagen flyger massa helt onödiga tankar omkring i skallen. Inte nödvändigt alls sa jag. Eller så är jag bara en tönt och gör allt för att inte plugga. Förmodligen.

 
Nu blev jag serverad kaffe iallafall, sweeeet då.
Lika bäst att fortsätta plugga nu. Måste bli klar tills på fredag med allt.
Har verkligen sjukt mycket att göra.. men jag antar att det blir så ibland.
Jag är ju, inte helt oväntat, jag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards