Alla inlägg under september 2008

Av Nina - 29 september 2008 16:32

En bra helg har det varit. Förlorade dock matchen i lördags = värdelöst av oss. Blev en tokbra kväll hos mig iallafall med alla mina godingar + några ogoda. Heehh. Gick över till Max när nästan alla åkt hem och körde nån slags efterfest. Jag och Fille intog badkaret och satt och pratade i nån timmar, fuuun! Igår svullade vi mest allt som kom i vår väg och så blev det Big Bounce/Världens dåligaste film? och Surfs Up med Jenny och Linda på kvällen.

Måste även tillägga att Låtsas-Kim kan vara en av de märkligaste jag träffat.

 
-
Idag är det 1 år sedan..
Vila i frid, Loi.

Av Nina - 27 september 2008 12:22

Oj.

Sa jag.

KBK - IBF Sundsvall i Njurundahallen 14.00 BE THERE.
Seriepremiär för tysan....!!

Av Nina - 26 september 2008 17:49

Det är ju faktiskt så att..eeeh.
Jag har ju världens gulligaste Tuva.
Världens underbaraste storebror.
Världens bästa och roligaste storasyster.
Världens sötaste minimamma.
Världens bästa mormor.
Världens mest oslagbara kompisar.

Och alla andra, dom är ju bästa.
Dom är mina och jag är ju bara deras.

Ikväll kommer att bli en skitbra kväll!

Av Nina - 25 september 2008 15:37

"Well I always say, It would be good to go away
But if things don't work out like we think
And there's nothing there to ease this ache
But if there's nothing there to make things change
If it's the same for you I'll just hang..
"

-
Ibland känns det som att jag lever för mycket på rutin. Eller dåliga vanor. Just nu är ibland. Just nu kan jag inte ens skriva som förut. Kan inte tänka klart. Ångrar, saknar, vill tillbaka. Tänker för mycket på det som har varit för att uppskatta just nu. Någon gång måste jag ju lägga det bakom mig. Tillräckligt långt bakom mig för att jag ska kunna vända mig om utan att allt pressas mot mig, in i mig, som en manet. Fast det kanske är så. Livet. Kommer på mig själv ibland med att jag faktiskt lever, här och nu, och jag tar det för givet och glömmer att varje dag är början på resten av mitt liv. Igår kommer inte tillbaka, någonsin, hur mycket jag än skulle vilja ha januari 2005 igen, hur mycket jag än skulle vilja att natten till den 2 juli 2006 aldrig nånsin skulle ta slut. Januari 2005 kommer aldrig tillbaka och natten till den 2 juli 2006 tog slut för längesen. Hur mycket jag än skulle vilja att den 9 juni 2007 aldrig existerat så har det som hände hänt och nu är det som det är. Hur kan man ta livet för givet då inte ens alla får chans att leva klart sina liv och hur kan döden kännas så overklig när det egentligen är så självklart att alla någon gång ska dö? Hur kan kärleken till en annan människa vara så stark att det känns som att man bokstavligt talat går sönder när han/hon försvinner?

She never could get drunk enough to get everything off her mind..

Av Nina - 25 september 2008 14:22

Igår hade vi mössprovning. Like whoaaa! Stört att tiden går så sjukt fort. Hjälp, sa jag, ibland. Beställde även ett par mjukisar (världens bästa uppfinning?) och en ziphood. Mmmm mm mmm.

Igårkväll var en bra kväll.

Ge mig 12 december, tack. Gärna Vemdalsveckan också..

Brr brr

Av Nina - 23 september 2008 17:46

Gaahh. Gagaga....? Eeeh. Jag vill bara ha nyår nu. Det blir Skalet i år igen och den här gången kommer vi vara typ 20 st. That's fucking crazy, ohh myy! Men det lär bli hur roligt som helst. Skönt att komma bort en vecka och känna på friheten.
-

Vi har gjort lite planer för mitt rum nu. Ska slänga ut lite onödigt skräp och ersätta med lite bra grejs, typ en g a r d e r o b. Tack!! Sa jag. Men för att nånting ska kunna göras måste jag först och främst slänga allt småplock som bara ligger och ser konstigt ut. Lika bra att börja nu. HEEEEEEEEJPA.

Och ja jo just ja. Nya avsnitten av One Tree Hill och Gossip Girl... omg!

Träning ikväll! Längtar. Innebandy är mitt roligaste.

Av Nina - 22 september 2008 18:27

Det här va mitt tröttaste.

Nu ska jag borsta mina tänder. Mmmmh. Sen in till hallen och prova dressar och köpa innebandyskor av de så kallade sponsorerna. Fan va haxmax det låter.

-
Mah :( hope your alright..!

Av Nina - 21 september 2008 21:10

Vi vann! Med 7-3. Känns bra som fan inför serien med tanke på att Ankarsvik var ett av topplagen i div. 2 förra året. Hoppas vi håller i det här och kör på som fan hela säsongen.

Imorn ska jag förmodligen köpa nya innebandyskor. Aaaasbra!

Nu ska jag gå och lägga mig och se om tvn har något halvbra att erbjuda och även sörja lite över att min högra pekfinger-nagel har gått av. Tjejigt värst! Mjehe..

 
Innebandy,sa jag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards