Alla inlägg under november 2008

Av Nina - 30 november 2008 16:19

okej. nu vill jag vara 14 igen. snälla?

eller jag tar nog tillbaks det där på en gång. jag fyller ju 18 om två veckor. whop whop! igår så var vi några stycken hos niklas, det var nice men jag hade den tröttaste perioden någonsin i mitt liv. jag och ewe åkte hem med min bästaste storebror vid 12. love you! sen gick vi bort till jimmy(jimmy jimmy jimmy) och martin en stund. vid 4 somnade vi sött brevid varandra efter en stunds smsande med en förvirrad simon wallberg, haha.

ge mig en nyårsklänning. och mat.

ikväll blir det film hos filldaaaawwg! det gillar vi.

Av Nina - 29 november 2008 17:19

igår hade jag det trevligt. mmm aaah!

idag åkte jag och maxen och kollade när mitt älskade lag spelade match. vi spelade lite upp och ner som vanligt, men när det var bra var det riktigt bra men vi får inte in bollarna. fattar inte. och det är så jävla jobbigt att sitta på sidan och titta på, jag får världens adrenalinkick och sitter och skakar. och så här ska det vara i flera månader? jävla fot. vi förlorade, 2-3, dom satt sista bollen precis sista sekunden. och deras målvakt försökte typ mosa min älskade säls huvud :( puss på dig min bästa back.

hur fint är det inte att det snöar som tusan då? aw. jag blir nostalgisk (blir alltid det när det mys-snöar) och lycklig i själen. mitt bästa!

ikväll kanske jag ska till niklas och träffa lite godisar, sen åka hem med ewe när dom andra går på krogen. lika bäst att ta det lugnt. fick även nå toksug till att vandra omkring i stan och bara kolla på snön. but hey! that's me.

vemdalen 06/07

Av Nina - 26 november 2008 19:28

Idag låg det ett paket i postlådan. Paketet var till mig. Ett Ismen-"Alla Gillar Brudar"-linne och en skiva, som jag redan har, fast den här var signerad. Haha värt! Men jag blev lycklig i själen för en stund iallafall.

Kom hem tidigt idag. Har legat i sängen och kollat på himym med Max och fjantat på som vanligt. Färgat håret mörkare har jag också hunnit med. Äntligen. Nu tänkte jag sätta mig och plugga. Duktig tjej..! Förresten skrattar Max åt mig för att jag har en kalender. Wtf?! Den är ju aaasbra. På tal om kalender så skrev jag in en mycket bra sak i den idag. Spa på Södra Berget 11 december med världens bästa storasyster :) Det ser jag verkligen fram emot.

Aja. Nu ska jag vara asduktig.

Imorn får jag förmodligen träffa min andra halva (mobilen)..

Av Nina - 20 november 2008 20:30

dålig fotdag. den gör oooont!

idag fyller marcus år..grattis sa jag.
aw, jag minns den tiden vi var som två pusselbitar. passade perfekt.
aahh!... i miss that :(

Av Nina - 20 november 2008 08:10

Satt och läste nånstans, om någon som var i Thailand. THAILAND. Jag vill tillbaka. Världens underbaraste land, inte för att jag har varit i så många länder. Eller? Kanske. Grekland, Bulgarien och Tjeckien. Räknas det att man har varit på genomresa genom Danmark, Tyskland och England? Hur som helst, Thailand är finast, varmast, har den godaste maten, billigast och de underbaraste människorna.

Huset vi bodde i, i Bang Por, gaahh! Paradis or what? Där skulle jag kunna stanna tills jag blir gammal och skruttig. Det går ju liksom inte att beskriva i ord, det blir inte rättvist. Thailand måste upplevas.

Ta mig tillbaka!!!!

Av Nina - 19 november 2008 20:40

Idag fick jag träffa min finaste bästaste Jeani!!! Hon satt här på mitt rum och var precis som för en månad sedan min bästa Jean, men lite brunare och mycket fräknigare och alldeles underbart söt.

Hm. Ikväll har jag för övrigt hängt med Jean och Ewe. Diamonds are forever!

 
Jag har tänkt på en sak. Eller det är en sak jag brukar fundera på, som jag dock inte tänker gå in ingående på.. hur som helst, hur kommer det sig att jag är asbra på att sumpa världens bästa chanser? Sen kommer jag på det alldeles för sent and I don't know what to doooo.

What went wrong?
What made you go?
Don't pretend you don't know

Av Nina - 18 november 2008 15:32

It's up and then it's down and there's nothing you can do about it.
Hur frustrerad är det tillåtet att bli för att man inte får på sig en sko?

Lesley Roy - Unbeautiful, min bästa för nu

Av Nina - 17 november 2008 11:28

Jag önskar dig allt vackert
För du är
Det bästa som jag vet


Thåström - Stjärna Som Är Din
Har alltid varit och kommer alltid att vara en mycket fin låt.

-
Igår var jag hos Fille med gobitarna. Mys. På tal om gobitar så kommer halvmexarna hem imorn. Lycka!

Idag är jag en hemma-vandrare, vad nu det ska betyda.. Men iallafall. Jag ska nog försöka plugga lite, MIBAS och Matte C. Hatar Matte C!! Det är mitt värsta :( Usch.. Ja, så är det.

Jag har 4000 kr och lite mer kvar på mitt konto. Fan fan fan. Vad hände då? Hur går det ihop med mina planer? Det löser sig, pengar är inte så viktigt. Om inte annat kan jag ju råna en bank. Eller så ser man bara positivt på livet ändå, det tänker jag göra nu.
- Jean och Isabel kommer hem imornkväll/natt! :)
- Mys med världens bästa syster och världens gulligaste gullpäron på fredag.
- Jag fyller myndig snart.
- Det kommer bli röj den 13 december.
- Julafton
- Vemdalen en vecka över nyår!!!!!!
- Jobba en vecka i Åre på Alpina Världscupen
OSV.

Fan va fötter är äckliga.

Och satan vad grabbarna är duktiga.
Teddy, Leffe, Världens-Bästa-Fille och Jimpan.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards