Alla inlägg under december 2006

Av Nina - 31 december 2006 13:35

Nyårsafton idag, fett me skoj.. borde de ju va. men vafan, det verkar så jävla dött överallt. svinigt.. De blir väl va man göre till, och det blir nog bra tillslut :P Ska till Yrla en sväng först ikväll, sen åker vi antingen till poppe eller nina å förfestar sen får vi se vart de bär av. hoppas på fetfest.. men suuuundsvall?!?!?! och ännu mer, njuuuruunda?!!?!?! :P och på det så är typ 50 pers av njurundas befolkning i vemdalen och 30 pers i hassela(?).. aja, det löser sig. Vi är bäst..!(för övrigt så skulle de va gott me alkohol..!)..och Takida är bättre än någonsin!Gott nytt år! / Nina

Av Nina - 30 december 2006 14:07

Fyller idag 2 år, så det blir till att åka till syrran och göra lite moster-plikter snart. Tårta? Ja! ikväll ska ja å ewe hämta våran cider och sen händer not muchas mer. blir väl förmodligen en film eller så.. för övrigt så verkar nyårsafton bli en bottennapp. känns jävligt kul, hrm. ska va med yrla iallafall om vem har inte kul i vårat sällskap? ;) everything changes..

Av Nina - 29 december 2006 21:26

it hurts so much to see you with her..Fuck! va ont det gör.. Fyfan. Känns som att hela jävla magen vänder sig ut och in. Hjärtat delas till ett 1000-bitars pussel och inte en jävla bit passar ihop längre.. Vill bara knöla ihop allt till en boll och slänga bort den. Allt. Minnen. Allt. I ansiktet på dig. Precis som du har gjort på mig.. slängt allt vi delade rätt i ansiktet på mig och sedan skrattat.Fan, det blir bara skit av allt.. Men det gör så fuckat jävla ont. Fyfan va ja saknar dig!:/...life goes on?Vissa saker har blivit bra idag iallafall.. har förhoppningsvis fixat dricka till nyår, 1 bra sak vafan ;) äh, whatever.. mer vare inte. men ja ä inte bitter..peace!..

Av Nina - 29 december 2006 11:33

Igårnatt spydde jag all night long, fan va myyys! NEJ. igår sov jag typ hela dagen, slut som ett as.. Men idag mår jag bra. Tror jag. Men är nog bäst att jag kurerar mig fram till nyår ;) PHARTY!Såhär fint lagomt att bli 2007 när man nyss börjat fatta att det är 2006. Yeah, go!Vart är snön?..But everything changes,if I could turn back the years,if you could learn to forgive me,then I could learn how to feel,then we could stay here together,and we could conquer the world,if we could say that foreveris more than just a word

Av Nina - 27 december 2006 17:23

Igår kväll deckade jag vid 21 och vaknade 10 imorse, waoo, utvilad.com! Har tillbringar ca hela dagen på stan med Jocke, Jean och Ewe.. köpte en dragontischa och en..halsduk(?) på way of life. Yeah, nice! Och så åt vi på kina också, fett med gott! Tänkte kika på snön utanför moyo också, men det glömde vi visst bort.. Ikväll blire träning, äntligen! Var ett jävla tag sen sist.. Ska spela mot grabbarna, kan tänkas bli riktigt skojj asså.Sen ikväll blire nog lite snowboardfilm och chill.Takida - D.H.CTakida - Burning insideKANON!!The end for me is not with you..SOFTA / N

Av Nina - 26 december 2006 20:22

KlädselVad har du på dig idag: feta byxor, fet tröja...höhhVad använder du just nu för skor: just nu? inga?Favoritfärg på kläder: don't know. svart, grått, rött.Senaste person somSov i din säng: Jag!Du pratade med: MammaDu gick på bio med: oh shit, kusinen tror jag long time agoDu gick på stan med: MammaSkällde på dig: ...kommer inte ihågSenasteLåt du hörde: Takida - D.H.CFilm du såg: eh..donnuMat du åt: pizza!!Kram: PappaPuss: BearFest: Igår hos Jonas, om man nu kan kalla det fest..Känslan: vet inte..nåt, konstigt. kaosIlska: nä, vet inteResa: Kreta i sommras..(?)Glädje: Igårkväll/nattDröm: Jaaa, deni!Boken du läste: KärleksbarnPersonen du träffade: mamma..Personen du pratade i telefon med: pappaPersonen du fick sms av: Yrla Gången du åt en 7-eleven korv: aldrig..Gången du var utomhus: idag nån gång..Gången du sov: inattGången hela din familj åt middag tillsammans: på julafton..!FRED

Av Nina - 26 december 2006 19:22

Julen är fett med över. Nästan.. Fick pengar, yeah! och lite småprylar, fullt nödvändiga(?). Igår tillbringades nästan hela dagen hos mormor, som vanligt på juldagen. Sen åkte jag till Jonas och umgicks med some folks, ganska nice. Blev bjuden på alkohol och gratis är ju alltid gott så.. sedan blev det ett litet besök hos Björne, satt och snackade om det mesta och hade de allmänt trevligt bara. Imorse vaknade vi vid 12-tiden, var lite mongo ett tag och sedan följde med Bear med mig en bit on the way home.Pizza bjöd pappa på också, satt mycket fint.NAE, nu har jag inte mycket mer att säga.. peeeeaaace!"jag måste bara kolla på underverket i björns säng"HEY!

Av Nina - 2 december 2006 01:20

turn around and se me cry.Du vet inte hur mycket jag vill. Hur mycket jag verkligen vill.You've got to fight for every dream!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards