Alla inlägg under september 2007

Av Nina - 30 september 2007 19:53

Vi hade minnesstund idag. Så otroligt fint.
Vet inte vad jag ska säga..

"I en rosa helikopter, ja då flyger vi genom stjärnorna till dej."
-
 
 
Annars så.. jag vet inte.

Det har hänt så mycket oväntat de senaste månaderna så ja.. jag vet inte.

Hejdå på er.

Av Nina - 29 september 2007 20:38

The Cure - Lovesong är bra skit.
-



Vet inte vad jag ska säga. Kan inte tro att det som har hänt är sant.
Det är overkligt.. när ska detta elände sluta?



Vila i frid, Loi

Av Nina - 28 september 2007 19:41

Fredag. Hur coolt är inte det? Tog lite sovmorgon imorse, välbehövligt som fan. Var sedan mest störd hela dagen. Som vanligt. LS2 är verkligen the shit, jag lovar. Blev stan en snabbis efter skolan, hittade en tunika (heter det så? låter typ som en gardin eller nåt) som var fin.. vet dock inte om jag passade i den så jag hoppade den. Provade ett par schyssta skor också, men.. får se hur det blir med den saken faktiskt.

Snart ska jag till Danne iallafall, vet inte på vilket vis.. men på något vis. Får se om det blir lugnt eller inte. Men ja, ni känner kanske mej. Då går det som det går. Match imorn, gr8! Vi ska VINNA. Sen ska jag tydligen på 18-års galej på Alnö. Det blir säkert bra det.

Förresten längtar jag fan till nästa fredag ;) Haha!
Vi är så jäkla störda. Mina stöde-peeps och jag har en fet plan.
Det blir nog svinkul det där.
Stöde och Njurunda är en bra kombination.
-

Det är vrålkallt här. WHOP!

Av Nina - 27 september 2007 19:22

Tillbringade lite tid på stan efter skolan med Linda. Hittade ett par jeans (JAAAA! Äntligen) och lite smink. Bl.a en mascara till dom 3 jag redan har. Jag köper jämt nya mascaror, men det är bra sa jag.

Nu ska jag åka till Jean å kika hockey sen ska det tränas.
Imorn ska jag skola mej, sen blire nog lite party med min back partner Evelina.
Hos henne först, eftersom Danne fyller år. Sen ska jag fortsätta fundera
på det där med Våningen.. ehuuum.

Foo Fighters - The Pretender

Highfive!


-
Linda, du är så braaaaaa!..
Det finns inga ord.

Av Nina - 26 september 2007 20:30


Mycket glädjespridande händelse på skolan idag. Dodgeboll-turnering pågick och en regel var att klev man utan för linjen var man out of the game. Vilket en kille gjorde, dommaren blåste och sa "du är ute!". Killen hör ingenting, dommaren fortsätter ropa, ca 4 gånger. Hela publiken börjar ropa, killen fattar ingenting. Sen hör man Majas vackra stämma ut i hallen "Men äru dum eller? Du är ute!!" And still, he don't get it. Spelet avbryts, dommaren ställer sej framför killen och pekar på han och säger "du är ute, du klev utanför linjen." Oberörd går killen iväg, säger "jaha" och ställer sej mot väggen.
Dagens.. xD Ibland kan man inte annat än älska Skvadern och dess individer.


-

Skorpan berättade en underbar nyhet förrut, jag får pengar imorn =D Yeah! Stan ska jag kika på. Blir bra det. Nåt ska jag nog få med mej hem. Nu ska jag lyssna klart på massa Foo Fighters-låtar som jag laddat hem sen omorganisera mp3:n sen blire television.


There goes my hero
Watch him as he goes
There goes my hero
Hes ordinary


!

If everything could ever feel this real forever 

Av Nina - 26 september 2007 17:29

Oh! Hur cool var inte derå? Hittade detta fina på någons blogg och var appselut tvungen att kolla läget. Sanningen är nog att jag är född på fel ställe helt enkelt, jag ska upp till kallare breddgrader.. så blir det förmodligen. I framtiden!

Och euuuhhm.. idag har jag inte gjort speciellt mycke. Dumt. Ska åka å knäppa kort med laget(/klubben?) nu till ST eller nåt, i think. Sen ska jag hem å plugga järnet.. eller iallafall gå igenom allt jag ska säga imorn på redovisningen.

BRA SKIT!


ÄNDRINGAR I PLANERINGEN.(!!) 


Ikväll äre Grey's 21.00 Mm-mm-mmm, I'm lovin it! Till helgen ska fjällsjänget träffas, good. Kanske lite lagfest på fredag, mums =D Första seriematchen på lördag också.. mot BK Sundsvall tror jag. På LÖRDAGkväll tänkte jag nog se om det visas nån trevlig film på bioduken. Yrlis min diamant, äru på eller? (Romantiskt att vi konverserar genom våra bloggar, blir nästan lite tåris när jag tänker på det..)

Nu ska jag och Charlie åka. TJA!

Av Nina - 25 september 2007 17:33

"You are my sweetest downfall
I loved you first, I loved you first
Beneath the stars came fallin' on our heads
But they're just old light, they're just old light"

...nu får jag väl ge mej. Ja tack!
-

Jag säger så här, mitt knä har ungefär fuckat up sej totally. Jävligt ovärt. Eller det känns okej, för det mesta. Att ha benet i 90 grader suger typ, gör 7kt ont. Och eftersom att jag inte kan sitta normalt gör det säkert saken bättre också.. NJA! Puppsvans, säger jag då. (Nytt ord som Amanda ofrivilligt uppfann idag.)

8 dagar kvar in school. Sen går vi ut på APU i 5 veckor.
Hur schönt som helst, yao! Plus en vecka lov på det också.
Som förmodligen kommer bli ett känon-lov.

En sak som är vrålbra är att vi har bokat en scchhuukt schnygg lägenhet i Vemdalen över nyår. Hur jävla cleant som helst! Ska jobba hard på att få med oss Jenny upp också. Festprissen. Följ med nu kvinna!!!!! (Jag vet att du läser.) That's just the way it iiiis.

Supersci + Ison & Fille på Våningen på fredag.
Vore cleant som fan, men hur pepp är jag egentligen?

Av Nina - 24 september 2007 11:00

Grymt kul vare å spela match igår. Wohoo! Det var nån tjej som knuffade mej i ryggen, blev så djuriskt förbannad å tröck ner na i sargen. Underbart :') När nån har gjort nåt sånt där mot mej har jag inga gränser längre, allt kan hända. Lugnade faktiskt ner mej till slut när jag insåg att jag var bättre än henne. Mohaha! Slutresultatet blev kanon också, vi vann med 5-2. Mot ett lag som spelar i en högre division än oss = great! Love you girls, fniss ;)
"Nina, du är ju helt vild på planen" fick jag höra efter matchen.

Idag sov jag, för länge. Kändes ovärt att åka in till skolan..
vi slutar ändå 11. Pluggar lite hemma. Dutti Ninäää!

Träning ikväll, awesome! Men naeeevahettere, nu ska jag fika.
Det här håller inte.
-

Blir så less, mm, less!!! Gör inte sån jävla stor grej av det. Jag har också alltid haft det så där, men inte fan har nån frågat hur jag mår. "Men du bor ju inte upp i det." NÄ, men det är för i helvete minst lika jobbigt å inte veta vad som händer. Det är helt sjukt jobbigt.. skulle lika gärna kunna vara utan, så känns det ibland. För ofta. Men ändå, jag kommer alltid stanna kvar, alltid stå vid din sida. För att du är du.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards