Alla inlägg under maj 2007

Av Nina - 31 maj 2007 20:13

Ja, det tycker jag. om Tinky Winky är bög, då kan han väl få vara derå. "vanliga" bögar, eh, stoppas väl inte. GAHH.. inte en enda 2-åring i världen vet vad bög är. Dom vet knappt vad Tinky Winky är. Inte jag heller, vilken grej. Jävla Polen. Haha ursäkta. Jag tycker att alla ska låta Tinky Winky få vara den han är.

allt för mej! lite onödig fakta bara.. sitter hos yrlan nu, snart blire film och sen sovis. imorn drar vi på äventyr, underbart. lövhög.
-

allt kommer att gå bra. jag finns här hela tiden vännen.

Av Nina - 31 maj 2007 17:06

rooouuff! nu blir jag lite off på bloggfronten ett tag. kommer hem på fredagnatt, på lördag skulle det ju bli kanonväder så då blire nog skate och sen ska jag fixa syrran för hon ska på bröllopp och sen blire cruising i beeschöö =D great! wiioooaah. kanske hinner med lite bloggisch också. weeååå. jag är så glad för vet ni VAD, min tröja har kommit, den bara väntar!

ska åka med mammis nu å hämta tröjan, sen till ewe å hämta mina batterier till kameran så jag å yrlis kan kolla tillbaka på lite bilder när vi är 73 år gamla sen stockholm sommaren 2007. vajjert!

AJA, nu draaaaaaar jag. pepp pepp pepp.

tänk er, yrla och jag
i stockholm en dag
vi är snygga och glider
för nu är det sommartider
äsch, jag har inte tid med det här
nu ska jag ut och plocka bär
okej, lite dåligt rim
men mitt ordförråd är inte i trim
förstår om ni kommer sakna oss
när vi är i huvudstaden och rockar loss


HAHA, seriööööööst :]

Av Nina - 31 maj 2007 15:54

"Om man går fort och skrattar mycket märks det inte att man är ful!"
haha, klockren!

nu sitter jag här och känner mej asduktig.. typ. har skickat in mitt arbete till karin och det andra arbete är snart klart. måste försöka göra klart det innan jag åker till yrla. snart är jag i stockholm med pinglan, awesome! aaaspeppad.. plus att det var lite mys förut när solen kikade på mej litegran. IMORN SKA DET VA FETSOMMAR. yeaHHh. men jag vet inte vad jag ska ha på mej längre, jag som trodde att jag skulle få min tröja idag, men nej, den har inte kommit än och jag vet inte vad jag ska ta mej till. det blir lite kallt i tischa only liksom. fuck thhhat. nån som har nåt bra att låna ut till mej?

more to come..... mjau

Av Nina - 31 maj 2007 11:18

det är väldigt jättedumt att jag inte har pluggat nånting än. men det ska göras. lovade faktiskt min käre mentor att jag skulle lämna in åtminstone en uppgift idag. so it's time! ska först gå upp i skogen till postlådan och kolla om min tröja ligger och väntar på mej på ica, wooa. hoppas!

sitter för övrigt och dricker te nu ur mina nya tekopp. fick den av mamma när vi var på ikea. haha, känner mej lite gullig. eller typ, smart. weird! fick två st faktiskt, hon sa att jag fick ta med mej dom när jag flyttar hem ifrån nån gång i framtiden. jag kan ju inte laga mat! hur ska det gå? fast, jag kan ju alltid dricka te ur mina tekoppar och skriva värdelösa dikter om mitt liv. jag ska nog göra en bok. hoho! en diktbok alltså.

lillis min, ohhhh my love!

Av Nina - 30 maj 2007 17:55

jag har nog kommit in i nån fas. skriva-blogg-fasen. hahhH =D jag gillar den faktiskt. intressesmurfarna hoppar av överbelastning. (<- asroligt!) skulle få träffa mli min en snabbis på fredag, hoppas yrlis don't mind. äsch, lite vägledning är prraa. (mli säger pra hela tiden.)

jag har fortfarande inte pluggat, verkligen inte alls. nu ska jag å charlie åka till pappan. när jag kommer hem blir det håret, sen tv. får väl bli plugg efter derå. blir väl ändå hemma imorn med, som det känns. whaaaaa.

woho, det här är ju underbart
mitt liv har äntligen börjat ta fart
plus att jag har ett nummer på min arm
kanske dags att jag slår på min charm
"tja! vad göru på lördagkväll?
kom igen, jag är jättesnäll.."
haha, seriöst jag är för feg
och typ lika seg som deg
så det här kommer ta en jävla tid
kanske ska fixa lite weed?
nu börjar jag svamla för mycket
ska bara göra sista rycket
men han är ju så jävla sweet
och jag förtjänar nog en bit

Av Nina - 30 maj 2007 14:48

egentligen har jag inget att skriva, jo nåt kanske.. men inget av värde.

takidas nya album, bury the lies, är PRrrA! lyssnar å njuter som fan. fräschhhht liksom.. mjeheh. laddat min mp3 med lite godis. awesome dudes! nu är det inte långt kvar asså, jag är fett peppad. stockholm here we come! (det där lät ju asmoget? HAH!) ..och snart äre sommarlov. jag har en del saker att ta itu med.. eller what? en del saker, näe. men åtminstone en sak. jag är så jävla feg, verkligen sjukt feg. but ey! jag har inget att förlora, så det är väl bara att go for it. det var lätt att säga iallafall. skratta åt mej, snälla..

och föresten, om världen undrar. jag har inte fått nå jobb i sommar, så jag kommer vara sjukt fattig. ska nog öppna en nina-fond. det lät som en bra ide. jaafan!

idag: jag ska försöka, eller jag måste ju, göra klart de sista uppgifterna för det här läsåret. jag borde, vilken jävla lättnad efteråt. och så ska jag slinga håret, kanske åka till pappa en stund.. och få lite cash, vore nice! och så blire beyond the brake och grey's anatomy. wooaah!

later! / N

Av Nina - 29 maj 2007 18:52

det fetregnar! sitter här å försöker plugga lite kvällen till ära, men just nu står det väldigt still. "Vad är det för skillnad på leksaker och saker att leka med?". aasså, jag blir fan överhettad av det här.. ska väl försöka bli klar med det jag gör, å sen blire chill framför tvn. imorn blire lite hårförändring tror jag, blir blonda slingor.. känner mej otroligt "oneofakind" såhär till sommaren. YEAHH man.

takida!

Av Nina - 29 maj 2007 11:07

aa tja. grattis einar :)
sitter på skolan nu och känner mej tärd. ska snart gå å äta sen drar jag förmodligen hem. orkar inte vara kvar här. whateeever!

igår inhandlades shorts och smink. tack mother. hon är bäst, weeeh.

egentligen, så äre här typ världens mest meningslösa grej.. tror jag. har nog inget vettigt att berätta för världen ändå. vädret suger. du suger ännu mer. jag är asjävlahungrig. jag längtar som fan tills på fredag, det blir kanon! verkligen. nu ska jag fråga buling å carlsson om dom ska med å äta, älskade stödebor, tihi.

DOH!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards