Alla inlägg under juni 2007

Av Nina - 30 juni 2007 14:57

men dooohh?! jag skrev nyss ett jävla inlägg, men det försvann. asjävlastörigt. heh! mina kåååmpizar, vart är dom? JOBBAR.. mhm, mkay! själv lever man lyxliv a la nina bjårk. vilket inkluderar typ det mesta, utom pengarna.. men ja ä int bitter!

igår var vi förbi hos sabrina ett tag, födelsedagskalas, trevligt me lite socialt umgänge å så vidare. blev inte allt för långvarig, så jag fick en fet dos sömn inatt. välbehövligt foh sure! vaknade vid 11, oljat altan å vaxat lite på charlie. gnarp blev det inge av, ganska schönt faktiskt. dock hade re vare sweet att åka cadillac. tänkte snart ge mej in på projekt jordgubbspaj. hoppas jag lyckas.. får fin besök ikväll av bl.a the man som spelar walter closett i dr. mugg. mjeheh!

det snackades ju även om nå grillning av nå slag me lite dudes senare ikväll, vore lite av en trevlighet. får se hur det blir me det!

ge mej ett stycke snö så jag kan åka lite snöbräda. WHOP!

Av Nina - 29 juni 2007 17:10

eh. till å börja med så har jag fixat linser nu, bra som fän. plus att jag har bytt piercing också, asbra! mm yeah. och så har jag knäppt kort så jag kan fixa id-kort, eftersom nån dum jävel snodde mitt i vintras. vafan han/hon/den/det nu ska med det till kan man ju fråga sej.

igår hängde jag me ewe å jean, massa chill bara. det satt fint! sen åkte jag å jean till jonas, där bjöds det på grogg.. å nej, jag ska väl inte klaga, men hur kommer det sej att hur mycket man än säger att man inte vill ha, så slinker det ner en jävel (eller fyra) ändå..?! weird! planen var sedan att följa me jocke å jean hem så jocke å jag kunde fortsätta dricka. men som den ansvarsfulla kvinna man är så åkte jag hem istället =D sen kom maxen hit ett tag, satt å kolla på magnus & myggan till typ 5. så jag var lite halvtrött imorse. men det fanns ingen återvändo. ska saker göras, så ska det.. och nu äre gjort! (hur kul äre att jag ser ut som min pappa?!?!?! inte så kul faktiskt, om jag ska vara helt ärlig.)

kvällen är helt jävla as-oplanerad. helst skulle jag vilja åka lite skate, så så får det kanske bli. awesome dudes.

yeah man! får för övrigt övningsköra nu, så kanske ska börja me den skiten också. väääääärt! imorn blire till att åka cadillac till gnarp på utställning å visa upp biljäveln. det blir fan sweet!


Nä men nu jävlar har jag skrive för mycket. (kände att det var för mycket typ efter tredje ordet..) 

ROCK ON!

Av Nina - 28 juni 2007 13:16

jag gillar inte den här dagen, jag har aldrig gillat den.. inte ens när jag inte visste om den. sjukt. förlåt, för att jag.. är här. när jag kanske bore vara där, men jag vill inte, tror jag. det är så orättvist.. saknar. jag, vi.. jag saknar dej så sjukt mycket. sebastian, jag tänker på dej. <3 lyssnar på låtarna nu. jag blir glad, å ledsen. du var jämt så glad. glömmer aldrig ditt skratt, det där ständiga leendet på dina läppar :)


-
varje hårstrå på ditt huvud har jag räknat
du är värd mer än allt fåglarna samlat
inga tårar har du fällt inga sorger har du mött
sov lille klumpeduns sov nu sött



Här finns du alltid kvar, på nåt vis. Sebastian<3

Av Nina - 27 juni 2007 18:11

vare på stan me ewe å jean, å inget blev köpt. vilket är bra för min ekonomi. yes! försökte bättra på brännan lite när jag kom hem, åt. å så hamnade jag här till slut. funderar på om jag ska unna(?) mej en promenad juniskär-juni-nyland. eller så inväntar jag bara nåt trevligare erbjudande.. det låter mer like me. yeah!

fan vad jag hatar alla programledare i afv!..(kom å tänka på det nu när det började.. "welcome tooooooo.......")fuck 'em! and, one more grej. när blir det sommar? på riktigt alltså. ska det fortsätta vara såhär klent kan det få bli vinter nu eller på en gång. jag vill åka snowboard! på tal om det så skulle jag kunna bajsa på tess som kom in på snowboard gym i vännäs. nä okejdå, gratz!

gubbe i kassan: ska ni betala tillsammans?
nina the björk: nääee, jag betalar allt..

Alltså, vafan?! ibland (alldeles för ofta) tänker jag efter..

Av Nina - 26 juni 2007 22:47

vilken sjukt efterblivet astråkig dag. helt ovärd! har kommit fram till två saker tror jag.. åtminstone en, det är att jag ska på stan imorn med sjöbba, hah, å bränna pengar jag inte ens har. sweet! den andra, den är nog halvklar. jag har nog sumpat det iallafall, fuck that. men hey, that's me! fast egentligen inte.. inte det där. men.. det här. wish I had a chance to show you.

kollade på en till "midsommar-film" idag. så jävla sick kväll xD fan askul! "här kommer piff å puff!" kom å tänka på en annan sak också.. störtlöjligt säger jag ba, men det va ett sånt där.... typ, halleluja-moment..eller vafan, sånt där man kommer ihåg :) ..iallafall.

Äh, fred man!

You, soft and only
You, lost and lonely
You, just like heaven

Av Nina - 26 juni 2007 14:07

it's fååkking raining. vore asnice me film å trevligt sällskap, synd att jag inte har en enda filmjävel. å inte sällskap heller för den delen. för övrigt drömde jag att jag spelade innebandy match inatt. det var fett! jag var asgrym, gjorde vursta målet. shit my britt! ..å för att återgå till film, då tänkte jag på ikväll. vad tänker jag göra då? nåt. jaha, okej! sweeeeeet.

det var längesen jag skrev nu. asså inte.. inte här. fattar ni väl. men på riktigt, aslängesen känns det som. men det är för deep shit for the moment, mycket roligare att skriva skittexter.. hahh.


"Jag sa du kan om du vill, du vill så du kan!"


hey, this is me. wooooaaahhh!

Av Nina - 25 juni 2007 20:40



brist på annat.
vem ringde du senast?
pappa

vem ringde senast dig?
mamma

vad står det i ditt 4:e mottagna SMS?
aight! vilka är ni då?

vem skickade ditt 12:e mottagna SMS?
Jonas

vad står det i ditt 6:e mottagna SMS?
mm vore ju det. men jag hör av mej sen så får vi se då. puss å mys

har du någon utkast?
yes

vad är ditt rekord i snake?
hah, vet ej..

vad har du för kontakter som börjar på J?
jasmina, jeani, jenny, jimjim, jocke, john sjöberg, jonas lp, jonas larsson, jonas mattsson, jonte, jossitoss

vem ringde du senast på snabbuppringnings nummret 2?
jag snabbringer int

vad står det i dina påminnelser?
skumma saker..

har du privat nummer just nu?
nejdå.
-



Waiting for you, thinking of you
Give into me, I'll make you blue

Av Nina - 25 juni 2007 12:57

igår tänkte vi åka å bada, men det var för kallt.. mesigt. sen åkte vi till norpan, hyfsat trevligt ett tag. men kvällen slutade med att jag, jean å jocke satt på jeans altan från typ 23 till 05 å snackade om allt mellan himmel å jord. fett mys faktiskt :) trött som ett jävla as är jag idag.. wäähh. ska snart på nåt grejs me mor å far så jag får övningsköra (helst cadillac).

ikväll blire nog hemmakväll, om jag inte skulle få ett tokbra erbjudande.. vilket jag nog inte borde hoppas på.

"fem fyrer eller fler elefanter"
Jeani Sjöberg

piz ut fucker!

-
cause it's not hard to fall
and i don't wanna scare him
it's not hard to fall
and i don't wanna lose
it's not hard to grow
when you know that you just don't know

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards