Alla inlägg under mars 2009

Av Nina - 28 mars 2009 11:11

Nu kommer vintern tillbaka. Ganska fint.
Man skulle haft en skoter eller en snowboardvän.

Igår förtärde jag lite staropramen (in my heart) och några pripps med världens bästa girls girls girls från världens bästa LS3. Vi intog Olearys, vilket var nice, men jag var inte så pepp på krogen så jag åkte hem med Forra i hyfsad tid. Niner for ze win!

Hade djuriskt ont i huvudet när jag vaknade. Anar att tequilan gjorde sitt.

Nu sitter jag och funderar på skolan och allt som måste göras, på livet och allt som händer och känslor jag inte kännt på länge. Men jag hoppas det blir bra. Jag tror på dig och jag vill inte bli sviken en gång till. Skulle inte byta ut dig mot något i världen, trots allt.

Lars Winnerbäck - Tidvis

ULF LUNDELL TILL GATUFESTEN!!

Av Nina - 26 mars 2009 15:07

ALLTSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är arg.

Vad fan är det för fel på ungjävlarna som åker juniskärsbussen?!
Die, die, die.

:)

Av Nina - 23 mars 2009 01:35

Klockan är egentligen för mycket för lille Nina nu. Men jag vill inte sova och vakna upp till ännu en vecka. Det känns faktiskt sjukt jobbigt och det är så mycket jag måste ta tag i och styra upp, men det är så svårt.

Jag har, hur som helst, haft en skitbra helg. Har varit ensam hemma, vilket har varit så djuriskt skönt. Började fredagen med öl och Så Ska Det Låta hos mig och avslutade den hos Simon med lite bubbelbadning. Nice! Igår blev det förläskning hos Jonas och Sofie sen intog vi Kåren. Idag har jag endast legat och kollat på Big Brother.

Mm, tack. Det var det. Så rolig är jag.

Av Nina - 20 mars 2009 12:22

Jag har svaga minnen av att jag drömde att en resväska packad med en människa hade försvunnit! Skitkonstigt... undra vem som satt där i väskan egentligen?

FreZdag idag. Jag gillar.

Nu ska jag ta en snus, fixa mitt hår och mitt face och njuta av livet.

PÖÖÖZZZZ

Av Nina - 19 mars 2009 09:50

Nu ska jag lägga det bakomflutna framför mig, eller hur man nu säger.
HE HE HEEEE..

Rolig tjej.

Nu ska jag kolla lite mer på Big Brother, säsong 6, kanonkul. Sen blir det..

  • Mormor
  • Skola
  • Squash
  • Pappa
  • Träning

Imorn är jag ledig. Typ. Fredag. Hoppas det är fint väder. Heeeeey yaaah!

Jag gillar bilden sa jag.

Av Nina - 18 mars 2009 18:20

Feel the heart..

Hur svårt kan det vara?
Ibland vill jag bara berätta för helaste världen om hur bra allt är. Jag kanske gör det. Men jag hoppar över detaljerna. Detaljerna som kanske bevisar att det inte alls är så bra. Jag vill kunna säga allt och låta det vara sagt, men jag kan inte. Känslor är inte min grej. Det har det aldrig varit. Känslomässigt handikappad?

.....even if I leave you now and it breaks my heart......

Av Nina - 16 mars 2009 18:10

Har haft det helt sjukt bra på World Cup i Åre.
Skrattat galet mycket. Vi förlängde nog våra liv några år där uppe.
Det finns så mycket att berätta om vad som gjorts och sagts men jag avslutar här.

Lever gör jag iallafall. Trött och sliten fortfarande men det är så värt!

LS3, tjalalalalalaaa!

Av Nina - 8 mars 2009 12:09

Idag åker jag till Åre med älskade LS3.
Jag tror verkligen att vi kommer ha kanonkul! 5/5 toasters.

Igår var jag faktiskt och solade med lilljenkan, varmt! Sen var vi över till Tommy och Rosa och kollade på hockeyn. (Knappt värt att nämnas..) Kimpan och Jocke var där, kul att träffa dom tokfransarna.

Jag hann ju självklart med lite film igår också. Jag och Daniel såg Taken, bra skit! Sen såg vi Fight Club, men då var klockan mycket så jag somnade. He he heee. Ovanligt? Men jag tror den var bra också.

Men blööh. Vi ses om en vecka.
I'll miss you..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards