Alla inlägg under augusti 2007

Av Nina - 30 augusti 2007 21:29

Glömmer inte sånt där.. speciellt inte när det kommer från dej.
"jag har saknat dej.." och så mycket mer.
Fuck... you.

Oftast äre bara dumt att det bra överväger det dåliga.


You tell me that you need me
Then you go and cut me down

Av Nina - 30 augusti 2007 19:50

TRÖÖÖÖÖTTTT som en efterbliven åkersork är jag.
Funderar på att parkera mej i sängen. Eller svälja huvvet.
Vore en hel del schönt.

För övrigt orkde jag inte stana idag, eftersom att det inte infann sej någon ork inom min breddgrad. Det dumma är ju dock att jag fortfarande behöver en väska, en sko (eller två), en jacka och en jeans. BaHHhlle. OCH (typ det viktigaste av allt) gratis sms, så imorn ska jag nog kirra det.. och nå mer. Förhoppningsvis.

Fredagskvällen bjuder på fest, låter en hel del lockande.
Eftersom man då infinner sej nära el stado borde det ju inte bli helt svårt att träffa på nån gammal indian som gömt sej under en gammal krabbsvans i nån månad. Syftar inte på nån speciell mongolid (individ alltså).. MEN! ändå.

- Säg ett adjektiv som börjar på L..
- ..En tavla! =D

xD !!!!!!!!



Jag borde säkert skriva klart en grej som ska va inlämnad imorn.
Men jag orkar säkert inte.
Så jag skiter säkert i det.
Och så blir jag säkert en galen kyckling på flykt imorn.
MMMM, sääääkert!

..
För övrigt: sjuuuukt underbart med höst. Och kyla.

I need you like a heart needs a beat

Av Nina - 29 augusti 2007 20:00

..yes, I did. Två stödebor, vilken lycka. Och hade jag rätt eller?! Har skrattat som ett efterblivet kryckmongo idag. Underbart, typ.

Var även tvungen att rädda Simon idag där han låg och flöt i bassängen som en livlös liten säl.. fick upp han levande med bra resultat. Han fick också äran att rädda mej. Så nu lever vi, båååda två.

11.30 börjar vi imorn, skitjävlabra. Ju. Sen bara nån föreläsning..
Soft. Stan ska jag också kika på ett tag, måste ha en väskjävel och en
jackjävel.. och en skojävel. Eller aa, helst 2, sa jaaag!!
(Och en jeansjävel och en massajävel. Jävla jävlarjävel.)

Men gör't!!

Lars Winnerbäck - Om du lämnade mej nu, äntligen. Och så himla bra.

Av Nina - 28 augusti 2007 21:31

Andra dagen @ Skvadern. Såklaaaart fick vi, Ls2, bästa rummen. Men(!!!) det är vi lätt värda. Imorn får placeringar (I think), maaaah! Måste ju lyckas hamna med nån stödebo iallafall ( =jag är garanterad absolut minst en cp-skratt-attack om dagen). Men med min tur..

Idag har Rebecka och Lisa kastat en melon och en gurka nedför student-"trappen". Jag och Simon ägnade oss åt att ta reda på vem som landade först.. till vår stora besvikelse landade dom samtidigt, plus att dom gick fett med sönder.


Igår tränade jag, innebandy. I'll stay!! Det är gr8.
Ego får hur som helst vänta på mej i 1-1½ månad. Känns som att jag hellre prioriterar annat just nu.. typ skor. Har endast mina vita(rosa?!) som ser ut som att dom har blivit mördade 5 gånger i timmen i 18 år och ett par till som absolut vandrar i sina sista skor.. eller nåt. (VA?! Lät bra i mitt vänstra öra iallafall.) En jacka behöver jag nog också, annars blire kallt och blött.

Inatt ska det frosta (tror jag, annars bestämde jag det nu)!! =D
Wunderbart, sa jaaaaaaag!

Gnistan är som bortblåst, ursäkte (med eee på slutet) för allt boringshit.

Av Nina - 27 augusti 2007 11:08

Då ska det börjas och det får väl gå helt enkelt.
Helt ärligt så ska det faktiskt bli skönt.. till typ nästa vecka kanske.

Kollade på fotboll igår, förlust första, vinst andra. Satan vad det rycker i benen. Ska nog styra upp det där kanske. Till nästa säsong ;) Hah. Long time.
Idag ska jag ä-ää-ääääääntligen få träffa mina stödebor. Och Tossen. Blir fint det. Sen ska jag å Ewe göra stan osäker. Eller lite iallafall. Väldigt sugen på att köpa blackline till läppen.. mhm, borde nog. Och pierca tungan vill jag också göra.. (NO SHIT (Sherlock)?!) och en tatuering vill jag göra. Det är mycket man vill när inte pengarna räcker till. Inte så fett dirr.

This is my life, this is my time..




Aja, back to fucking reality

Av Nina - 25 augusti 2007 12:15

Egentligen så var det en ganska ovärd kväll igår. Har verkligen ingen lust att gå ut ikväll om det inte händer nåt jävligt roligt. Får se hur det blir. DOH!
Hur som, lite kul var det igår iallafall.. typ Sannas solo "I min lilla lilla värld av blommor..." Ahh, fantastiskt. Freddans kommentar var på hög nivå också..
"Hurru, är alla dina kompisar rullstolsbundna eller?.."

Jag dog.

NU har jag pratat med Elin, måndag kl. 13.00 =D börjar vi.
Lite sovmorgon första dagen kan aldrig vara skadligt mot hälsan.

But why känner jag mej så jävla efterblivet mongo as opepp till allt..?! Jävla skit höst-depp eller nånting. Ge mej nåt bra.. Typ. Tolka hur ni vill.

Whatever you feel, wherever you go
I'll be there beside you, I never let go
Stay in the rain, I don't mind I wanna live
Hit by the pain, It's alright I wanna live

"Vem kan stoppa dej när du bara knullar allt?"

Av Nina - 24 augusti 2007 13:06

Inte bokstavligt talat skiten. Men Stinao förstår. Det är det som räknas.
Lät nästan lite romatiskt faktiskt..

Igår befann jag mej hos mannen, myten, Jocke. I Rotvik. Tillbringade nästan all min tid till att skratta, å inte klagar jag för det. Förstår bara inte vart karln får allt ifrån, jag menar självfallet Simon. Men han är ju en Sjöberg.. det säger allt, typ.

Bensinmätaren lyckades inte ens ta sej förbi det röda igår.
Men inte fan brydde jag mej å hem kom jag.

Ikväll då? Funderar på att dricka lite vin (JAG?! Jaja..) och ha trevligt. Även om jag är fett opepp. Men alltså, det är ju iallafall sista fredagen på sommarlovet 2007. Så nåt ska man väl få i sej. JAMÄN!

Nu återstår plattning av hår. Jobbig process.
Satanaa!

Av Nina - 23 augusti 2007 11:13

Igår solade jag. Fick en rand i pannan p.g.a bandana på huvvet. Smart. Sa jag. Sen åkte jag å pappa lite cadillac. Maxat. Satt med massa gubbar inne på klubben och lyssnade på diverse snack om att canada-byggen är bajs. Ungefär. Intressant, sa jag. Va även hos Schoooburg en stund. Fett me mungipor upp vare där.

Idag har jag vaknat ("NÄE?!!! Äre sant?!") duschat and så. Birsta är upp, mm. Blir fan bra det. Kommer dock vara en fattig(are) jävel när dagen är över, men I don't give a fuck. Eller jo, det gör jag fan. Men ändå..

Lill-smsen är out of my life :( så tomt..
Jag lider seriöst som ett as.

Du är ett as, gnägg

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards