Alla inlägg under april 2008

Av Nina - 30 april 2008 17:46

Idag har jag fått min nya dator!
Sitter dock och klickar på laptopen nu.

Igår blev det film med ett litet mysgäng. Blood Diamond är grymt bra.
Idag har jag åkt bil, solat med The Otters (heh) och inhandlat drickis tills på fredag. Ikväll ska jag ta det lugnt. Kanske med Ewelina och Jean, lär ju bli bra som tusan. Imorn ska jag träna, sola och färga håret. På fredag ska jag handla massa mat så jag har i helgen och sen blir det fest. Sa jag det? Att det blir fest på fredag. Jaha. Jag kan säga det igen. På fredag är det fest. Jag är inte omöjlig.

Nu har jag uppdaterat er och mig själv om framtiden, dock bara tråkigheter.
Ja, förutom en sak... fast det kanske jag skrev? Att det är fest på fredag.

Snart ska jag få mat, grillat. Mumsast.

Av Nina - 29 april 2008 10:15

Jag har nyss haft MaB prov, tror fan att det gick asbra. Det kanske var att ta i men det kändes bra iallafall. Nu är jag trött, astrött. Och hungrig!! Jag och Carro ska synda idag = det blir mcdonalds på lunchen. Måste fan ut och joggisch ikväll, men det får bli imorn. Som att någon var intresserad..

Jag vill ha fredag, då blire phhhartyyy!
Med massa crazydudes. På lördag är det crusing. I kvissle. Hahhhh.
Be there!

Av Nina - 27 april 2008 20:16

Det blir knasigt när man somnar om efter 14 och sover till nästan 17. Jag har försökt plugga, men jag fattar absolut ingenting. Allt som kom in i min hjärna för några dagar sen har försvunnit lika snabbt. Sjukt dumt. Nu ska jag kika lite på tvn med bubbisen min sen ska jag åka hemåt. Inte så pepp. Vågar knappt gå till bussen heller eftersom att det bara finns massa tok här. Gick nyss förbi en kille här utanför och skrek som en dåre. Ganska rogivande dock. Ja men.. jag snackar väl som vanligt bara massa strunt jag.

Kommande vecka har jag en del planer, har dock ingen struktur på dom.
Ni får inte ta del av dom heller, inte än.
Funtar lite på att göra lite mer ljusa slingor, men jag vet inte. Det kanske bara blir tok. Men det vore intressant. Typ.. Fast jag hinner nog ändra mig några gånger.

Av Nina - 27 april 2008 14:11

Just nu vet jag inte.
Jag känner inte.
Jag vill inte. Fast jag vill.

Sometimes, it's easier to be broken.

Av Nina - 26 april 2008 22:00

Helt ensam hemma (i skönsberg) är jag.. det är inte så kul.
Men det är det jag vill och det är det som behövs, tror jag.
Tänkte ägna mig åt lite guitar hero nu iallafall.

Hmmmm.. var hos pappan en stund idag, städade lite, slöade lite, storgled cadillac, grillade. Sånt som coola människor gör. Tog även en titt på porschen, mitt framtidsvrålåk. Nu ser den dock en aning vandaliserad ut. Bild kommer.
Intressant liksom.

 
Lars!

Av Nina - 26 april 2008 12:25

Igår var det OLW.. fyfaaaen. Det känns som att jag har sprungit in i en husknut 18 gånger sen lagt mig i en torktumlare i 3 timmar och därefter hängt upp och ner på en tvättlina i storm. Det här betyder att du får äta mig.

Och att jag var full igår. Helt jävla askalas.
Gjorde tydligen en del dumma saker, så idag är jag emo. Som fan.

Nu blir det lugnt. Tills på fredag. Eller onsdag. Kanske tills ikväll.
Haha nej. Jag ska aldrig mer dricka alkohol. Tror fan att jag är full fortfarande.
-

A strangled smile fell from your face
It kills me that I hurt you this way
The worst part is that I didn't even know
Now there's a million reasons for you to go
But if you can find a reason to stay

I'll do whatever it takes
To turn this around
I know what's at stake
I know that I've let you down
And if you give me a chance
Believe that I can change
I'll keep us together whatever it takes

-

I'd be lost without you and never find myself
Let's hold onto each other above everything else
Start over
<3

Av Nina - 25 april 2008 22:33

Kanske lite iallafall.

Har varit i Rotvik ens väng och äte gomat. Grilllllaaat! Mums då.
Nu sitter jag, Jocke, Lars, Jean och Daniel hos Jean och chillar. Ääääeeeehhh, Berit ppparthhyyy!

Hejdå påre!

Av Nina - 25 april 2008 14:56

Idag är det lite kallt, men det är sol. That's good shit man!

Skoldagen blev hur kort som helst. Jag måste sluta skolka, det håller ju inte alls. Meeen, efter sommarlovet så. Kanske. Jo! Har vandrat runt på stan med Ewe som är nyhemkommen (mongoliserat ord) från Schweiz (mongoliserad stavning förmodligen). Det var trevligt. Jag "lånade" en femhunka av mamma ifall jag skulle hitta något och plötsligt var cashen slut och jag några plagg rikare. Fick ju även mina skor och mina pants idag. Skorna rockade som fan och byxorna var det värsta jag har sett, i princip. Skulle lätt ha fått plats med minst 3 blöjor i dom. Så det blir retur på dom. 699 kr tillbaka till mig.. jaja, till mamma.

Nu ska jag ägna mig åt lite fixning av hår och lite mascarning av...hår? ögonhår. Sen ska jag till Kvissle och träffa The Ott-brothers och därefter blir det Rotvik. Storslaget! Kvällen är oklar.. jag är sugen på feeeest. Så fixart!

-
HHAHAHAHAHA, kom och fettänka på en sak. Imorse på bussen... shiiit! En tjej ramlade in i bussen. SJUKT kul och jag fick inte skratta eftersom att man tydligen måste "bete" sig. Fuck that! Men faaan va kul det var. Smidig tjej 2008. Typ dagens händelse.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards