Alla inlägg under juli 2008

Av Nina - 16 juli 2008 16:37

http://niner.blogg.se
Det är helt enkelt det nyaste. Bara hoppas på att blogglivet blir lite bättre då..
Hee hee heee!

Av Nina - 16 juli 2008 16:20

Igår var en bra igår. Mamma var vänlig och bjöd mig på en tubtopp, en klänning, bikini (dock bara en underdel), skor och och asmysig ziphood. Det var mening att vi skulle köpa nåt bra grejs till mitt hö (hår) men det tar vi en annan gång. Köpte iallafall mer färg så jag ska väl försöka få det gjort ikväll. Men nu ska jag mysa i ett täcke på altanen med en bra bok och mysregn.

Och så låtsas vi att dagen har varit prima!

Av Nina - 15 juli 2008 12:27

Inatt drömde jag nåt mystiskt. Bara så ni vet.

Har varit ute och gått i ungefär 1 timme idag, borde bli en vana. För just nu känner jag mig som en knölsäl. Resten av dagen är oplanerad. Kanske ska till pappa... Hmhmhm. Ska iallafall till Birsta med mamma, minns inte varför men det blir säkert bra.

Einarrrr! SAKNAR YOU!

Och jag vill utomlands nu. NUUU! Puss.

Av Nina - 14 juli 2008 15:26

I helgen har det väl inte hänt nåt utöver det vanliga.
Ölning och sånt.

Har jobbat 7-14 idag och det har gått hur bra som helst. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, är ledig imorn iallafall så jag ska väl försöka att inte bara sitta hemma. Ska nog höra av mig till Jenny Von Sjöberg.

Äeehhhheh. Helt ovärt att skriva.
Längtar iallafall som fan tills vi åker utomlands, jag, Linda och förmodligen även Jenny. Lär blir hur bra som helst. Då ska jag bli brun, brun, asbrun. Mitt bästa!

Nu vankas dusch och sen lite foodas.

Av Nina - 13 juli 2008 01:16

Av Nina - 11 juli 2008 16:50

Jag har 1600 kvar på mitt konto. Det är dåligt. Jag är dålig.
Fan fan fan. Sa jag.

Ikväll lär det bli så att jag rockar Ragnar och kanske nån öl med mina bästa dudes. Det verkar dock inte som att det är så många som är pepp, men det borde man ju kunna ändra på. Whooop!

Star Pilots - In The Heat Of The Night
Mjeheh!

Av Nina - 10 juli 2008 17:14

Sjukt soft att jobba 7-14. Lite segt att komma upp på morgonen bara, annars går tiden fort. Skönt! Har solat några timmar sedan jag kom hem och nu sitter jag med färg i skallen. Utväxten börjar ljusna. Undra vad jag har för färg på mitt hår egentligen.... Ska duscha snart sen ska jag smörja in mig med min nya bodylotion som luktar helt underbart! Helt sommar. Ikväll kommer nog Ewe och Jean hit, vet inte vad vi ska hitta på. Men vi är ju bäst och roligast så vi lär inte ha tråkigt. Imorn blir det jobb och sen....? Har egentligen inte råd med nånting. Men lär ju få nån sorts abstinens om jag inte unnar mig lite. God damn!

Igår var jag förresten med Lars och såg film, Fools Gold. Se den, värt!

 
PöZz! *tIhiiHii!*

Av Nina - 9 juli 2008 21:21

I'm scared to face another day
Cos the fear in me just won't go away
In an instant, you were gone and now I'm scared


-
Jobb imorn. 7-14. Heja!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards