Alla inlägg under juli 2007

Av Nina - 31 juli 2007 19:31

idag har vädret vare bajs. så jag har legat som en död säl i först soffan och sen sängen. sen samlade jag kraft och beställde lite feta tischor och en fet (hoppas jag) snowboard-rulle från junken. det kommer sitta fint som fän. sjukt sugen jag är på att glida i 573 meter puder nu, fast jag är egentligen ännu mer sugen på att raila. ohhh, maxat! ge mej vinter, tack..

varm choklad?

imorn drar valarna till nånstans, så jag blir hemma själv till på söndag. cleant! sa jag. hoppas nån vill komma å joina en vinknina-skadad dudie bara. men det kirrar jag!

(några ytterst få procent av bilderna från yran..)

  • freddan hjälper snyggdanny ut genom fönstret
  • patrik, sååå jävla clean kille
  • linda och jag
  • pontus (som påstår att jag har vinknina..)

Av Nina - 30 juli 2007 18:53

idag har jag mest bara hängt me malin och max. sweet, sa jag. vet inte alls va jag ska göra ikväll. är trött som fän.. ont i ryggen efter att ha legat som ett mongo i en bil. men, fortfarande värt. tänkte även lägga upp lite bilder från yran. orken bor inte här nu bara. whhaaop.

And I need you like a heart needs a beat
But it's nothin new - yeah yeah
I loved you with a fire red
Now it's turning blue, and you say...
"Sorry" like the angel heaven let me think was you
But I'm afraid...
It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late


funkar kanon bra.
-


du är verkligen hur bra som helst :) ooohhh what a babe!

Av Nina - 29 juli 2007 18:19

hemma är jag nu, har så varit i några timmar. eftersom att en helt galet snäll norpan var nykter igår vare bara att kliva upp å åka imorse. SCHÖNT x37,5.. vädret var ju faktiskt inte bäst, men ja säger det funka! allt har vare så jävla värt. dock inte våra tält för 75 kr.. dom sög som fan. å det var ovärt som fan att köpa 3-dagars också eftersom att jag endast tillbringade ca 30 minuter inne på området. annars har vi levt på campingen. fett!

vi kom upp i onsdags runt 19 cafär. tog en jävla tid att få upp dom helt sjukt ovärda tälten men det gick. sprang runt å träffa massa coola dudes. såg ismen i torsdags, asvärt! har fått höra av pontus att vinknina är en cpskada.. å den hade tydligen jag. va?!?! helt mango. har hänt så mycket sjuka saker, orkar inte rabbla upp å kommer fan inte ens ihåg =P har sagts en hel del störda saker också.. KUL som fän har jag haft.
- hur stor är björn skifs egentligen?
- typ 1,65.....
xD

"Oh no, du är inte orup!"
"Helge blir jagad av renar...."


måste även säga att dannes husvagn va kanske hur clean som helst iallafall..
nu ska jag åka me freddan till jenny schöberg, för det är cool! ska se om jag har fått till nå cleana bilder. förmodligen...mmbapp

TJA! / orup

Av Nina - 25 juli 2007 11:49

åker om några timmar. sweeeeeet! =)


Timbaland - Apologize (ft. onerepublic)
värd!

Av Nina - 24 juli 2007 20:08

nu sitter jag å har tråkigt som ett as(s). har iallafall världens mjukaste fötter, känns bra. (tummen upp!) freddsson var här för ett tag sen me massa öl, "jag köpte pizza för pengarna som blev över.." jahadu =D nådigt sugen på å knäppa en, men det är inte så jäkla långt kvar nu asså =D WEEEH! tiden går så sakta idag.. typ slut på batterier i alla klockor eller nåt..(?) snart kommer lite dudes å gör mej sällskap iallafall, blir bra. sen hämtning av mer öl. sweet.

peeeeeerf! förutom att jag har onödigt ont i huvve. sug min kuk skulle jag säga om jag hade haft en...eller vafan.. Sug min kuk!

varför har jag en bild på tim och ewe som skärmsläckare på min telefjant?


up: tänkte kirra lite såååfta skivor som kan medtas. askalasphhharty. men inte fan äre lätt int... baahhaaa. NU go.

pepp pepp pepp som en uppstoppad salladskråka som äter dressing.

Av Nina - 24 juli 2007 12:31

kanonnöjd me färgen i håret, däremot längden.. wäääähh. klippte av typ 1 dm å det känns helt sjukt kort. plattat det i frustation och i hoppet om att det ska bli längre. det blire inte. så nu börjar jag stegvis vänja mej och fatta att det var lika bäst det där..

JA. jag har precis packat, ganska klar. idag ska jag bara va hemma.. ikväll ska jag å jocke hämta ölen, så snart är allt kirrat. sen kanske jag, ewe, jean å jocke ska käka some food at me place.

imorn is the day. fetbra. jag tänker iallafall ha asroligt. 

jag trivs..! / N

Av Nina - 23 juli 2007 18:38

har tilbringat dagen med ewe å jean. vi satt på jeans altan helt tysta och såg oss omkring. heltrevligt, sa jag. hemma har jag också vare, spelat mario time attack me tuva.. eller jag spelade, hon kollade och evil laughade när jag dog, helt galen!

nu tänker jag ge mitt hår en mörkare nyans, sweet. sen klipper jag väl av en bit också. upp å ner. sen ska jag nog vara me ewe å jean igen. för dom är helt enkelt bäst. utan er skulle det förmodligen kännas som en spark i röven. inte så jävla skönt alltså, om inte sparken va liten. haaahhh. right ewesson?!


your curls touching my face and now I can fly


så snart, så bra.
wwhahhaaiiiiiiooooooooho :)))))

Av Nina - 22 juli 2007 23:07

jag tänkte mest säga inte så mycket. bara det att det är sjukt varmt på mitt rum. alltså.. damn. och att Slagsmålsklubben - Smart drag Mr. Christer verkligen är så jävla bra. heeelt såld.

mer låtar som är bra.. är:
Looptroop - Chana Masala, The Postal Serive - Sleeping in, Avril Lavigne - When you're gone, Nickelback - Far away, Ison & Fille - Lägg ner ditt vapen, Slagsmålsklubben - SMK hittar munspelet, Gasolin - This is my life, Kent - Utan dina andetag.. tyyyyp. ladda hem vettja, så värt!

en låt som inte alls är så jävla bra är Afasi & Filthy - Yeah.. weird shit.

jag leker följa wewe jag.

Slagsmålsklubben - Spring för livet gottegris är också clean. Har nog konstaterat att SMK är bra asså. weeehoo. nu är jag off the line, tja män! / N

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards